بازدید 23868
۳

باد سقف ساختمان مسکن مهر را برد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از کنده شدن سقف ساختمان پنج طبقه در مسکن مهر رشت بر اثر وزش باد شدید خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 24 May 2020

به گزارش تابناک، شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: وزش باد شدید از ساعت ۲۱ روز شنبه سوم خردادماه در رشت آغاز و باعث سقوط درختان، سقوط نمای تعدادی از ساختمان‌ها، کابل برق و کنده شدن سقف یک آپارتمان پنج طبق در مسکن مهر رشت شد.

وی افزود: حادثه سقوط سقف مسکن مهر آسیب جانی نداشت و عملیات ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه توسط هفت تن از آتش‌نشانان و دو تن از افسران ارشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت انجام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، سپس به پنج مورد سقوط درخت در خیابان‌های باهنر، شهدا، عرفان، کسبه و بلوار شهید افتخاری اشاره کرد، افزود: در مجموع ۱۷ آتش نشان به همراه پنج دستگاه خودروی عملیاتی به محل‌های حادثه اعزام شدند و بلافاصله به پاکسازی و بازگشایی مسیرها اقدام کردند.

مؤمنی به آسیب دیدگی دو خودروی سواری به دلیل سقوط درخت در خیابان شهدا اشاره کرد و گفت: در حادثه سقوط درخت در خیابان باهنر دو مصدوم راهی بیمارستان شدند.

وی عنوان کرد: چهار مورد عملیات ایمن سازی به علت سقوط نمای ساختمان در بلوار گیلان_مطهری، ویشگاهی، منظریه و تختی توسط ۱۲ تن از آتش‌نشانان ایستگاه‌های تابعه انجام شد.

وی با بیان اینکه سقوط نمای ساختمان باعث آسیب دیدگی دو خودروی سواری در بلوار گیلان شد، افزود: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت.

مؤمنی، در پایان به چند مورد حضور آتش‌نشانان در محل حادثه به علت سقوط کابل برق اشاره کرد و گفت: شهروندان همیشه و در همه احوال می‌بایست هوشیار باشند و به هیچ عنوان اجسام معلق همچون گلدان و دیگر لوازمی مثل تابلوهای تبلیغاتی و.... را بدون حفاظ مطمئن رها نکنند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
کینه شما از احمدی نژاد تمامی ندارد!
یعنی تو این ساختمونا به ضعیف ترین قشر مملکت خیانت شد
قسمت تلخ تر قضیه اینکه خیلی ها دوران احمدی نژاد رو به کل فراموش کردن و دارن از اقداماتش قدردانی می کنن
فضای مجازی پر شده از لیست اقدامات مثبت احمدی نژاد!!!!!
آقای روحانی خیلی اشتباه کرده ولی دلیل نمیشه چشم بر ویرانی های دوران احمدی نژاد ببندیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس