بازدید 7201

فدراسیون پول وکیل خارجی در پرونده ویلموتس را هم ندارد!

کد خبر: ۹۸۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 23 May 2020

علاقه‌مندان به فوتبال ایران نگران هستند که با محکومیت فدراسیون در پرونده تقابل قضایی با ویلموتس، پول هنگفتی به مربی‌ای پرداخت شود که در دوره ۶ ماه فعالیتش در تیم ملی تنها حدود ۴۰ روز در کشورمان حضور داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، ویلموتس که با عملکردی ضعیف و باخت تیمش به عراق و بحرین در دور رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، شرایط سختی را برای تیم ملی ایجاد کرد، حالا نه تنها دو میلیون یورو دریافت کرده بلکه باقی قراردادش تا پایان سه سال را می خواهد در حالی که خودش قرارداد را ابتدا فسخ کرده بود.

فدراسیون فوتبال برای پیگیری پرونده ویلموتس یک تیم حقوقی تشکیل داده است که ۲ وکیل ایرانی به نام‌های رضا شاه منصوری و علی ملیح زاده در کنار لودوویک ده لیشت اعضای آن هستند. این افراد تاکنون ۲ لایحه به فیفا ارائه کرده اند که یکی از آن‌ها در تاریخ ۷ اسفند ۹۸ و برای پاسخ به اصل شکایت ویلموتس بوده و دیگری هم در نوروز ۹۹ با هدف طرح دعوای متقابل از ویلموتس برای دریافت مبلغ ۳ ماه از قرارداد او بوده است.

حال شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال تاکنون به غیر از مقداری پول که به صورت یورو به وکیل سوئیسی پرداخت کرده، به وکلای ایرانی پرونده پرداختی نداشته است. در واقع سئول نشین‌ها منتظر اعلام حکم رسمی فیفا درباره شکایت ویلموتس هستند و امیدوارند با پیروزی در این پرونده بتوانند حق الوکاله وکلای خود را پرداخت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار