بازدید 7635
۱

دستگیری، عاقبت توهین شرور مسلح به مردم ورامین

کد خبر: ۹۸۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 23 May 2020

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری شروری که با انتشار ویدیویی از خودش به همراه اسلحه اقدام به فحاشی به مردم کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادقی فرد دراین باره گفت: به دنبال انتشار ویدیویی که در آن یکی از اراذل و اوباش با یک اسلحه اقدام به توهین و فحاشی به مردم و به خصوص ساکنان شهرستان ورامین کرده بود، تیمی از ماموران پلیس امنیت ویژه شرق استان تهران رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران هویت و محل اختفای این فرد به دست آمد، گفت: هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شد و در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ، این شرور سابقه دار شب در مخفیگاهش در تهران تهران دستگیر شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

صادقی فرد به مخلان نظم و امنیت هشدار داد که پلیس رفتار آنان و هرگونه اقدام مجرمانه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی را رصد کرده و با هرگونه توهین و تهدید و نیز برهم زدن آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی واقعا نمیدونسته با اسلحه فیلم پست کنه پلیس میاد میگیرتش؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر