بازدید 9800

دستگیری اراذل و اوباش معروف و سابقه دار در پاکدشت

کد خبر: ۹۸۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 23 May 2020

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری اراذل و اوباش سطح یک تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قباد خنجری فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری اراذل و اوباش سطح یک خبرداد و گفت: وی که به علت سوابق متعددی از جمله شرارت، نزاع و درگیری، حمل سلاح و قدرت نمایی در زندان بود، به دلیل جلوگیری ازشیوع وگسترش کرونا ویروس به مرخصی اعزام، که متاسفانه اراذل و اوباش مذکور در مدت حدود دو ماه مرخصی همچنان به شرارت، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم شبکه بهداشت شهرستان و باج خواهی واخاذی درمنطقه ادامه می‌داد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و ترس شکات از اعلام شکایت کتبی به نیروی انتظامی و مراجع قضایی مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت این فرماندهی قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان پاکدشت بیان داشت: با فعالیت شبانه روزی ماموران پلیس امنیت و اقدامات پلیسی صورت گرفته، مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی اراذل و اوباش سابقه دار به همراه یکی از نوچه هایش دستگیر و تحویل مراجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک، مزاحمت، درگیری و... سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی گزارش و هرگونه انتقاد، تقدیر و تشکر را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار