بازدید 6495

رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربایان در گناوه

کد خبر: ۹۸۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 23 May 2020

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سه نفر عامل آدم ربایی و نجات مرد ۲۷ ساله در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی کسب خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی ۲۷ ساله، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان گناوه برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت سرنخی از عاملان آدم ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها که به سمت یکی از استان های همجوار بود را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، هر ۳ نفر آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

به گزارش پلیس بوشهر، سردار واعظی اظهار کرد: آدم ربایان پس از دستگیری در بازجویی های فنی به ارتکاب این جرم اعتراف کردند و عنوان کردند به علت اختلافات حساب مالی اقدام به گروگان گیری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه هر ۳ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان