بازدید 5997

آتش سوزی در چند نقطه از جنگل‌ها و مراتع گچساران

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از آتش سوزی چند نقطه از جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷ 23 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامحسین حکمتیان اصل در گفتگو با خبرنگار ایسنا افزود: این آتش سوزی‌ها از ساعت ۱۸ عصر روز جمعه در چند از جنگل‌ها و مراتع گچساران آغاز شده اند.

وی اظهار کرد: بخشی از آتش سوزی در حومه شهر گچساران بود که توسط نیرو‌های منابع طبیعی و مردمی کنترل شد، بخشی نیز در ارتفاعات صعب العبور و صخره‌ای منطقه" خُنگ بنار" گچساران رخ داده که نیرو‌های منابع طبیعی و بومی منطقه برای خاموش کردن آتش سوزی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جهت اطلاع از آخرین وضعیت آتش سوزی هر چه با همکاران‌مان تماس می‌گیریم برقرار نمی‌شود و در دسترس نیستند.

حکمتیان اصل تصریح کرد: نیرو‌های منابع طبیعی استان در آماده باش به سر می‌برند تا در صورت نیاز صبح فردا پس از روشن شدن هوا به محل آتش سوزی اعزام شوند.

وی ادامه داد: شرایط منطقه سخت و خطرناک است. از میزان خسارات احتمالی گزارشی در دست نیست، چون تلفن نیرو‌هایی که در حال خاموش کردن آتش هستند، در دسترس نیست.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت آتش سوزی عنوان کرد: هنوز علت دقیق آتش سوزی مشخص نیست، اما علت انسانی است و پس از بررسی عمدی یا سهوی بودن آن مشخص خواهد شد.

حکمتیان اصل بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵ مورد آتش سوزی نقطه‌ای و جزئی در جنگل‌ها و مراتع استان رخ داد که همه موارد در شهرستان گچساران بوده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار