بازدید 7880

تیم بزرگ فرانسوی بازیکنانش را حراج کرد!

سران موناکو که دو فصل است به هیچ جاماروپایی راه پیدا نمی کنند می‌خواهند با فروش این بازیکنان حدود ۵۰ میلیون یورو برای نقل و انتقالات بدست آورند.
کد خبر: ۹۸۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷ 23 May 2020

به نقل از خبرگزاری AFP، مدیرعامل باشگاه فرانسوی موناکو قصد دارد قبل از شروع فصل بعدی تعداد زیادی از بازیکنان تیم خود را کاهش دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، این باشگاه سومین بودجه هنگفت را در مسابقات لوشامپیونه فرانسه به خود اختصاص داده است اما چون برای دومین سال پیاپی در هیچ جام اروپایی حضور ندارد، قصد دارد با این کار علاوه بر گرفتن زهر چشم از بازیکنان، تعداد آن‌ها را به ۳۰ نفر یعنی نصف تعداد بازیکنانی که فعلا در قرارداد با این تیم هستند، کاهش دهد تا در هزینه‌های جاری در باشگاه هم صرفه جویی شود. سران موناکو می‌خواهند با فروش این بازیکنان حدود ۵۰ میلیون یورو برای نقل و انتقالات بدست آورند.

مدیرعامل موناکو در این باره بیان کرد: موناکو نمی‌خواهد بازیکنان کلیدی خود را بفروشد، اما باید یادآور شد که مدافعانی مانند بنوا بدیشیل، بنیامین هانریش، فود بالو توره، هافبک یوسف فوفانا و مهاجمی مثل ویسام بن یدر محبوب‌ترین گزینه‌ها در فصل نقل و انتقالاتی هستند.

با شیوع ویروس کرونا و اتمام لیگ فوتبال فرانسه با اعلام قهرمان، موناکو با کسب ۴۰ امتیاز مقام نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه را به خود اختصاص داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل