بازدید 15668

بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز قدس

سخنان حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری به مناسبت روز قدس بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای و بین المللی داشته است.
کد خبر: ۹۸۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 22 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب امروز (جمعه) به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در پخش زنده تلویزیونی برای مردم و همچنین امت اسلامی سخنرانی کردند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز روز قدس است؛ روزی که با ابتکار هوشمندانه‌ی امام خمینی (رضوان‌الله‌علیه) همچون حلقه‌ی وصلی برای هم‌صداییِ مسلمانان درباره‌ی قدس شریف و فلسطین مظلوم تعیین شد؛ و در این چند دهه، در این ‌باره نقش‌آفرینی کرد و از این پس نیز خواهد کرد ان‌شاءاللّه. ملّتها از روز قدس استقبال کردند و آن را همچون نخستین کار واجب، یعنی برافراشته نگهداشتن پرچم آزادی فلسطین گرامی داشتند. سیاست عمده‌ی استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله‌ی فلسطین در ذهنیّت جوامع مسلمان و به سَمت فراموشی راندن آن است. و فوری‌ترین وظیفه، مبارزه با این خیانتی است که به دست مزدوران سیاسی و فرهنگی دشمن در خودِ کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد. و حقیقت آن است که مسئله‌ای به عظمت مسئله‌ی فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفْس و هوشمندی روزافزون ملّت‌های مسلمان، اجازه‌ فراموش شدن آن را بدهد؛ هر چند آمریکا و دیگر سلطه‌گران و پادوهای منطقه‌ای آنان همه‌ی پول و توان خود را برای آن به کار گیرند.

رسانه های منطقه ای و بین المللی به پوشش گسترده سخنان مقام معظم رهبری پرداختند.

شبکه لبنانی المیادین در حال پوشش این سخنرانی است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر