بازدید 12909
۳

جاعلی که ۲۰۷ متهم را آزاد کرده بود به دام افتاد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: جاعل حرفه‌ای اسناد ضمانت حقوقی که با فیش‌های جعلی اقدام به آزادی ۲۰۷ متهم کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰ 21 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: دادسرای شهرستان فیروزکوه با اعلام شناسایی فردی که با فیش حقوقی جعلی، اقدام به ضمانت و آزاد سازی یک متهم از مرجع قضائی کرده بود، از پلیس آگاهی شهرستان خواست تا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس، محل زندگی و اختفاء این متهم در شهرستان فردیس از توابع استان البرز شناسایی و پس اخذ نیابت قضائی، ماموران به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان فیروزکوه منتقل کردند.

عزیزی اظهار کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده از متهم، مشخص شد که وی از کارمندان بازنشسته یکی از سازمان‌ها بوده و از سال ۱۳۸۷ تا کنون با اخذ مبالغی به عنوان حق‌الزحمه، اقدام به ضمانت و آزاد سازی ۲۰۷ متهم قضائی با فیش حقوقی جعلی در ۱۷ مرجع قضائی در استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان کرده است.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از آزادسازی ۹۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

وی افزود: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با حکم قضائی، بیش از ۹ هکتار زمین کشاورزی به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال در منطقه ارجمند شهرستان فیروزکوه آزاد شد.

وی گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال و عمل به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، با حکم قضائی و حضور نیروی انتظامی، ۵۳ مورد ساخت و ساز‌های غیر مجاز در منطقه وشتان وسله بن منطقه ارجمند شهرستان فیروزکوه تخریب شد.

عزیزی افزود: با تخریب این ساخت و ساز‌های غیر مجاز، ۹۰ هزار متر مربع از اراضی مرغوب کشاورزی با ارزشی بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال آزاد شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
۲۰۷ متهم رو آزاد کرده با فیش حقوقی جعلی!!! تو رو خدا یکی به من بگه توی این مملکت چه خبره؟!
آیا با تخریب بناها در زمینهای کشاورزی که صاحبان آنها ساخته اند، این زمینها آباد می شوند؟ وقتی مالک زمین بنا ساخته، با تخریب آن افراد دیگری می آیند و آن باغ را آباد می کنند؟!! تازه وقتی در باغ بنا ساخته شد نگهداری آن هم بهتر می شود چون جایی برای استراحت و نگهبانی در باغ ساخته می شود
تکلیف اون 907 نفر چی میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر