بازدید 8736
۷
نیرو‌های خدمات شهری در پی بارش تهران آمادگی دارند

شهرداری: آب‌گرفتگی نداشتیم، اما آب‌ماندگی داریم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی نیرو‌های خدمات شهری در پی بارش شدید باران در تهران، گفت: با توجه به حجم زیاد بارش در معابر تهران، شاهد آب‌ماندگی هستیم، اما آب‌گرفتگی نداریم.
کد خبر: ۹۷۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸ 20 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عطایی در تشریح وضعیت شهر تهران در پی بارش شدید باران در شامگاه سه‌شنبه (۳۰ اردیبهشت)، گفت: بارش‌های بهاری معمولا به صورت توده‌های ابری هستند و در زمان کوتاهی بارش زیادی را به همراه دارند. امروز نیز توده ابری از غرب وارد شهر تهران شد و این مناطق را درگیر کرد و پس از حرکت به سمت شرق، از شهر تهران خارج شد.

وی افزود: در زمان کوتاهی حجم زیادی از بارش‌ها را داشتیم؛ لذا معابر درگیر آب‌ماندگی می‌شوند یعنی آب از وسط معابر تا به سمت کناره‌ها بیاید شاهد آب‌ماندگی در خیابان‌ها هستیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: این آب‌ماندگی به معنای آب‌گرفتگی در مسیل‌ها و رود‌ها نیست و تنها آب برای رسیدن به نهر‌های کنار خیابان با توجه به حجم زیاد بارش، زمان می‌برد.

عطایی گفت: کلیه نیرو‌های خدمات شهری در سطح مناطق ۲۲گانه تهران در آماده‌باش کامل هستند تا برای فعالیت‌هایی همچون رفع آب‌ماندگی‌ها و احیاناً انجام فعالیت‌های عمرانی پس از بارش، بتوانند در کمترین زمان ممکن مداخله موثر داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
جالبه بازی با کلمات آب‌ماندگی و آب‌گرفتگی ...!
ساده ترين كار در مديريت پاك كردن صورت مساله ..حالا لغت اب گرفتگي يا اب ماندگي چه فرقي ميكنه منظور مشكلاتيه كه حجم زياد اب براي مردم ايجاد ميكنه شيب خيابانها درست باشه زهكشها و جوبها درست باشن هدايت اب به كانالها به روش سريع انجام بشه اين حجم اب سريعتر از روي زمين جمع ميشه و كار اساسي بايد قبل از وقوع اتفاق باشه شهرداريه محترمم ...اقاي عطايي يه فكري به حال همين اب ماندگي بكن قبل از اينكه تبديل به اب گرفتگي بشه بقول خودت...فكر كنيد اينام دستفروشهاي مظلومن بريزين اگه ميتونين قلع و قمعشون كنيد !!!!!!!كاشكي مسول دلسوز بيشتر داشته باشيم اين مردم محجوب لياقتشون بيشتر از اين حرفاست
حرف رایگان زدن آسان است !!!!واقعا خنده داره که آب گرفتگی نداریم ولی آب ماندگی داریم !!!مهم این است که آب جایی جمع نشود که باعث دردسر واختلال در رفت و آمد شود
خوب با این کلمه جدید کلی از مشکلات حل شد. تا کلمات بعدی خداحافظ
عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

خب ابي كه راهي براي خروج از سطح نداشته باشه در اصل گير افتاده
خدا يا چرا اين مسئولين نظام در هر سطحي فكر ميكنن اينها دروغ نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واي بر ما كه مملكت رو همين حرفها دورغ ها ي به ظاهر ساده نابود كرده..........................
تفاوت آب گرفتگی با آب ماندگی چیست؟
چرا آب ماندگی داریم؟
چون عده ای بیسواد فریاد زدند تخصص نداریم عوضش تعهد داریم که اگر همان تعهد را هم داشتند بی تخصص مسولیت قبول نمی کردند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار