بازدید 14978

تاج سکوت را شکست: ویلموتس سرم کلاه گذاشت

اگر ویلموتس گفته قراردادش دستکاری شده، از ادبیات خوبی استفاده نکرده است. بهترین جمله‌ای که می‌شد در موردش استفاده کرد، این بود که سر ماه کلاه گذاشت.
کد خبر: ۹۷۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 19 May 2020

رئیس سابق فدراسیون فوتبال بعداز مدتها سکوت بالاخره به حرف آمد و گفت: اگر ویلموتس گفته قراردادش دستکاری شده از ادبیات خوبی استفاده نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج اظهار داشت: اگر ویلموتس گفته قراردادش دستکاری شده، از ادبیات خوبی استفاده نکرده است. بهترین جمله‌ای که می‌شد در موردش استفاده کرد، این بود که سر ماه کلاه گذاشت. اصلا امکان دستکاری در هیچ قراردادی نیست. هر قراردادی زیر نظر فیفا بسته می‌شود، باید پولش پرداخت شود. فدراسیون منابعش از فیفا بود و در آن زمان هم آن نهاد نتوانست پول این مربی را پرداخت کند.

تاج تاکید کرد: با مسئولان نامه زدیم و حتی ۱۰-۱۵ نامه بانک مرکزی نوشت که این قرارداد فسخ نشود، ولی هر کسی قرارداد را فسخ کند، باید پول طرف مقابل را پرداخت کند. خوشبختانه در این قرارداد آمده، هر طرفی قرارداد را فسخ کرد، باید سه ماه غرامت بدهد.

تاج سکوت را شکست: ویلموتس سرم کلاه گذاشت

رئیس سابق فدراسیون در خصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون برای ویلموتس یک بنز در اختیار گرفته بود و صبحانه و نهار او ۴.۵ میلیون رقم خورده است، اظهار داشت: نه بنزی در کار بوده و نه این اخبار درست است. یک ماشین عادی در اختیار او بود که قبلا هم در اختیار داشتیم. این خودرو اکنون در کمپ تیم‌های ملی است. این اخبار‌های بدی است که خیلی آن‌ها را قبول نمی‌کنم.

تاج با تاکید بر اینکه مبلغ ۳۰ میلیون هزینه این مربی و همکارانش نبوده و قبلا ادعا کرده بود مربی نجیبی است، عنوان کرد: اینکه گفتم مربی نجیبی است به چند دلیل بود، ولی حدود ۸ ماه پول ویلموتس را نداده بودیم و او هم به این دلیل از فدراسیون شکایت کرد. بعد از اینکه مریض شدم، مسئولان محترم فدراسیون وکیل این پرونده را تغییر دادند و یک وکیل دیگر انتخاب کردند. ظاهرا یک لایحه داده که در جریان آن نبودم و دو روز پیش سوال کردم که این لایحه چیست که اگر آن‌ها این لایحه را بپذیرند خوب است. البته من در جریان دفاع بعدی نیستم.

وی در گفتگو با بخش خبری صدا و سیما، در خصوص اینکه گفته می‌شد کی روش پاداش سومی جام ملت‌ها را می‌خواهد، گفت: او اعتراضی به پاداش سوم شدن داشت. می‌دانید هر سال بازی رده بندی در جام ملت‌ها برگزار می‌شد، ولی در دوره گذشته برگزار نشد. در قرارداد ما آمده بود که اگر سوم شویم بتوانیم به او پول بدهیم که البته بازی برگزار نشد. اگر سوم می‌شدیم، یک میلیون دلار هم به فدراسیون تعلق می‌گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
وای اگر روزی همه گندهای فدراسیون فوتبال فاش شود فکر کنم زنجانی و خاوری حسابی از رو بروند و حتی عفو بخورند
تیترتون مصداق بارز شانتاژ!!
حالا خسارت رد از جیب خودت میدی یا از جیب ملت.
توکه خیلی ادعاداشتی چطور گول خوردی؟الان که استعفادادی چطور هرروز در موضوع فوتبال دخالت می کنی؟بس کن/حیا کن
اون موقع که این آقا میگفت که ویلموتس چنان نجابتی دارد فکر این روزها را نمیکرد؟
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
قطعاً فداراسیون فوتبال و سایر فدراسیون ها باید یک (یا حتی چند) وکیل حقوقی با آشنایی کامل با قوانین بین الملل و قوانین داخلی و مسائل ورزشی داشته باشند تا دقیقاً، کامل و درست بر چنین قراردادهایی نظارت کنند. در این صورت چنین صحبت هایی هرگز مطرح نخواهد شد که رئیس فدراسیون فوتبال بگوید سر من کلاه رفت.
خودت هم این حرفا رو باور نداری
مرد حسابی چرا دروغ میگی
حتی اگر راست هم باشه جنابعالی به حکم بی تدبیری و آسیب به بیت المال باید محاکمه بشی
اگر یک نظامی و یا کارمند اشتباه کنه قطعا باید به دادگاه نظامی یا دادگاه کارکنان دولت فرستاده بشه.

آیا ایشون و یا همکارانشون هم محاکمه می شوند؟
ببین طرف کی بوده که سر این اصفهانی رو کلاه گذوشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان