در هفته ارتباطات و با حضور مدیرعامل شستا؛

سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ، سومین نشست سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فرمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ، مدیران عامل هلدینگ ها و مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه برگزار و از سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد.
کد خبر: ۹۷۹۵۰۷
| |
7239 بازدید

سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی شستا، حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت تدوین یک سند راهبردی به منظور ترسیم شیوه عملکرد و حدود اختیارات و زمینه های اقدام مدیریت روابط عمومی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های تابعه تصریح کرد : روابط عمومی با در اختیار داشتن این سند راهبردی مسئولیت مدیریت برند و ارتقاء جایگاه شستا در افکار عمومی را برعهده خواهد داشت .
وی با اشاره به اهمیت همکاری همه بخش های سازمان در مسیر اجرای این سند، افزود: این سند در 4 فصل و 4 پیوست تدوین شده است که تعاریف سند در بخش روابط عمومی ، تعریف روابط عمومی ، فرصت ها و تهدیدها، نقاط ضعف و قوت روابط عمومی شستا، الزامات روابط عمومی در شستا و شرکت های تابعه از جمله نقش ، جایگاه، چارت و احیای برند، در آن مد نظر قرار گرفته است .
مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اضافه کرد : یک تیم منسجم از اعضای شورای ارتباطات شستا که همگی از روزنامه نگاران خوشنام هستند ،به مدت 6 ماه برای تدوین این سند کار کردند.
سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا توسط مدیرعامل شستا رو نمایی و به همه هلدینگ ها و شرکت های تابعه ابلاغ شد .

سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد

اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
مهم‌ترین اولویت دولت چه باید باشد؟
الی گشت