بازدید 12444

ترامپ: پمپئو خواست بازرس کل وزارت خارجه را برکنار کنم

ترامپ گفت به اعضای دولتش گفته است اگر می‌خواهند از سربازرس‌های منصوب شده در دوران اوباما خلاص شوند، باید این کار را بکنند.
کد خبر: ۹۷۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳ 19 May 2020

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا از وی خواست، بازرس کل وزارت خارجه را برکنار کند.

وی با بیان اینکه به نظر وی هیچ تعارض منافعی در درخواست پمپئو در برکناری بازرس کل وزارت خارجه آمریکا وجود ندارد، افزود از این که بازرس کل وزارت خارجه را برکنار کرده خوشنود است و نمی داند وی کیست.

ترامپ همچنین، گفت به اعضای دولتش گفته است اگر می‌خواهند از سربازرس‌های منصوب شده در دوران اوباما خلاص شوند، باید این کار را بکنند.



پلوسی: ترامپ باید در مورد برکناری بازرس وزارت خارجه توضیح دهد


به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ترامپ باید درباره گزارش‌ها از احتمال برکناری انتقام جویانه یک مسئول (بازرس کل) وزارت خارجه توضیح دهد.


امتناع پمپئو از پاسخ به سوالی درباره استفاده وی از کارکنان دولتی برای امور شخصی


خبرگزاری رویترز گزارش داد: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست از پاسخ به این سوال که آیا از کارکنان دولتی خواسته است ماموریت‌های شخصی برای وی یا همسرش صورت دهند امتناع کرد.
پمپئو همچنین در این مصاحبه، مدعی شد خبر نداشت که بازرس کل وزارت خارجه آمریکا در حال تحقیق درباره این ادعا بود که وی یک مشاور را برای اجرای ماموریت‌های شخصی اش منصوب کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی