بازدید 11805
۷
بعد از استعفا از ریاست فدراسیون ایران به‌دلیل بیماری قلبی؛

تاج در کنفدراسیون آسیا پست جدید گرفت!

کد خبر: ۹۷۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ 17 May 2020

رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ایران که دوره چهارساله اش نیز چند روز قبل به پایان رسید، به عنوان عضو کمیته اضطرارکنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی تاج را به همراه سه معاون دیگرش به عنوان عضو کمیته اضطرار AFC انتخاب کرد. گفته می شود این کمیته قرار است مشکلات کمیته اجرایی AFC را حل و فصل کند و مصوباتش از طریق اعضای کنفدراسیون لازم‌الاجرا است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون پیشین فوتبال ایران پیش از این نیز در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارای سمت بود. او زمستان گذشته بعد از ذرخواست غرامت حدود ۱۰۰میلیاردتومانی ویلموتس از ایران به دلیل ناراحتی قلبی از سمتش کناره گیری کرد و سپس برای مدتی طولانی راهی اروپا شد.

بحث های زیادی مربوط به دوره مدیریت تاج در رسانه ها و دستگاه های ورزش ایران مطرح است اما او تا امروز به هیچکدام از آنها پاسخگو نبوده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تاج ؟!!! اونوقت تاج یک کلمه انگلیسی بلده ؟!!
علی برکت الله
معلومه کنفدراسیون اسیابرای درامان ناج و کفاشیان به انها پست می دهد تا حکومت ار فساد انهادرگذرد البته این پستها هیچ ره اوردی برای ایرانندارد وفقط به صورت سمبلیک است
خبرنگار ورزشی فقط مهدی رستم پور
دقیقا چه غلظی می خواد تو کنفدراسیون اسیا کنه؟ نه زبان بلد نه مدیریت فقط خورده و برده احتمالا خسابی و اسه این پست پول خرج کرده.
وقتی حساب و کتاب نباشد و رانت و رفیق بازی و نون به هم قرض دادند اصل شود چه داخل کشور و چه خارج از کشور اوضاع همین است ولی اگر دادگاهی عادلانه این ها را محاکمه کند و حکم به تخلف و رانت و سوئاستفاده بدهد خارجی ها هم دیگر نمی توانند از این ادم استفاده کنند مشکل از داخل است
با این وضعیت کشور چرا برای فوتبال اینقدر هزینه مربی خارجی میکنید این هزینه رو برای ورزش رایگان فرزندان این آب و خاک کنید که بسیار ارزشمند تر است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم