بازدید 5269

المپیک همبستگی اسلامی باز هم به تعویق افتاد

کد خبر: ۹۷۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 17 May 2020

بازی‌های همبستگی اسلامی که بعد از لغو دوره قبلی در ایران، قرار بود آگوست سال آینده در ترکیه برگزار شود، به منظور جلوگیری از تقارن زمانی با المپیک ۲۰۲۰ توکیو بار دیگر به تعویق افتاده است.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت inside the games، شهر قونیه در ترکیه قرار بود این رویداد را از ۲۰ تا ۲۹ اوت ۲۰۲۱ برگزار کند، اما تقارن زمانی با برگزاری بازی‌های المپیک توکیو باعث شد این رقابت‌ها به تعویق بیفتد. هیات اجرایی فدراسیون ورزش همبستگی اسلامی (ISSF) بنابراین تصمیم به تعویق افتادن این رویداد به طور نامحدود گرفت.

ترکیه قرار است میزبان پنجمین دوره بازی‌های همبستگی اسلامی باشد و گفته می‌شود کمیته سازمان دهنده با ISSF همکاری می‌کند تا زمان جدیدی را برای این رویداد ایجاد کند.

ترکیه هرگز پیش از این میزبان این رویداد نبوده است، باکو پایتخت آذربایجان آخرین دوره بازی‌ها در سال ۲۰۱۷ را میزبانی کرده است. اندونزی، عربستان سعودی و ایران نیز در گذشته میزبان بازی‌های همبستگی اسلامی بوده‌اند که میزبانی ایران بر سر مسایل سیاسی منتفی شد. به تعویق افتادن توکیو ۲۰۲۰ به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا منجر به تغییر شکل مجدد رویداد‌های ورزشی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر