بازدید 48774

سه بازیگر زن سینمای ایران در لباس شنا و غواصی

درحالی که لباس چند شناگر زن ایرانی در کلیپ فدراسیون جهانی شنا جنجال ساز شده است، عکس‌هایی از لباس شنا و غواصی چند بازیگر سرشناس زن سینما و تلویزیون ایران که متعلق به گذشته است در صفحات مجازی بازنشر شده و کاربران این دو گروه را با هم مقایسه کرده اند البته لباس بعضی از افراد حاضر درآن کلیپ جنجالی بسیاری از خطوط قرمز را رد کرده بود. هانیه توسلی ، ترانه علیدوستی و آزاده صمدی در این تصاویر با لباس کاملا پوشیده دیده می شوند.
کد خبر: ۹۷۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 17 May 2020

سه بازیگر زن سینمای ایران در لباس شنا و غواصی

عکس دو بازیگر زن ایرانی در لباس شنا و غواصی

سه بازیگر زن سینمای ایران در لباس شنا و غواصی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
به قدری خبر جذاب و مهم بود که دارم اشک شوق میریزم
واااای چه جنجالی در درون من ایجاد شد
خوب حال چه شده
چه خبر مهمی تمام مشکلات اقتصادی را فراموش کردم
امان از خودشیفتگی
همه چیزفقط بخاطرفضولی وسرک کشیدن توزندگی دیگران توکشورماجنجالی میشه...آخه به شماهاچه مربوط؟میخوادشناکنه دیگه...باچادرومقنعه بره شنا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
برن شنا کنن. چرا باید هر چیزیو رسانه ای کنند؟ یعنی آدم بره دستشویی و از خودش عکس و فیلم بگیره و رسانه ای کنه؟ اینه زندگی خصوصی؟ اگه خصوصیه چرا رسانه ای میکنند؟ اگه عمومیه پس چرا اینها و همچنین شماها بهتون برمیخوره؟
یعنی الان مصداق این حرفت خودتی ها. فضولی رو میگم
هر وقت رنگ سیاهی که در زندگی مردم ایجاد کردید را پاک کردید از خطوط قرمز صحبت کنید.
آخی آرایششون پاک شد .چ کسی میخاد جواب بدهد
دیگه من ارزوی ندارم ممنونن.................................
ب شما چ ک چی پوشیدن
اینها چقدر بدبختند و از اینها بدبخت تر تابناک هستش که مشکلات مردم را ول کرده دنبال چهار تا سلبریتی که هنری جز فیس و افاده ندارند !!!!!!!!!
خدایا شفا بده
جی شد حالا .....اسمان به زمین افتاد .......متاسفم برای این نوع نگاه وطرز تفکر.......
ارزش ها و مسئله های جامعه فقط مشکلات ومسائل اقتصادی نیست.اگرطرز اندیشه وفرهنگ مردم ومسئولین درست بشه خوبه خودمشکلات اقتصادی هم حل میشه.من شخصامیدونم علت مخالفت خیلی از مردم خود اسلام و حجاب نیست اما رفتار و بیان اعتراض به اشتباه ، لجبازی های مردم رو برمی انگیزه.
اگر کمی مطالعه کنید و صحبت های خود منتقد های باسواد اونور آبی روبخونید چه مستقیم چه غیر مستقیم به ارزش پوشیدگی وسلامت جامعه وخانواده ی پوشیده اشاره کردن.برخی از این سلبریتی ها میتونن در زندگی شخصی خود هر کاری می‌خوان بکنند.اما وقتی این کار هاروعلنی وعمومی میکنند باید بهشون اعتراض بشه.
مطمئن باشید اگر یک مشکلی برای مردم پیش بیاد و اگر دفاع از اون به نفع برخی این سلبریتی هانباشه از منافع مردم دفاع نمی‌کنند.
خدایی به عکسها نگاه کنید حتی از لحاظ شرعی چه اشکالی داره.ول کنید سرک کشیدن تو زندگی مردم.گیرم فردا ۴ تا بازیگر برن که چی.حالا مرد باشم اشکالی ندارد.من دنبال این بودم که غواصی برای کودکان در کیش امکانش هست یا نه که به این مسخره آباد رسیدم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی