بازدید 5029
۱

۴ سفره خانه متخلف در پایتخت پلمپ شد

کد خبر: ۹۷۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 16 May 2020

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از پلمپ ۴ سفره خانه متخلف خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری‌های تهران در بررسی‌های دقیق و نظارت بر اصناف اطلاع پیدا کردند که ۴ باب سفره خانه و قهوه خانه در شرق تهران به صورت پنهانی و چراغ خاموش مشغول کار خود هستند و این در حالی است که با توجه به پروتکل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این اصناف خارج از قوانین و پروتکل صادر شده است.

وی افزود: بررسی‌های دقیق صحت این اخبار را همراه داشت و مشخص شد روزانه ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر در این مغازه‌ها حضور دارند که هماهنگی‌های لازم برای پلمپ این مغازه‌ها صادر شد و عصر روز جمعه بیست و ششم اردیبهشت ماه در عملیات‌های همزمان و هماهنگ ۴ باب مغازه پلمپ شده و نفرات دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام پلیسی به اصناف متذکر شد: همه اصناف باید پروتکل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کنند و مأموران کلانتری‌ها در صورت مشاهده تخلف اصناف اقدام به انعکاس موضوع به مراجع ذیصلاح می‌نمایند.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: از مردم و اصناف می‌خواهم که قوانین و پروتکل‌های صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطفاٌبه قهوه خانه ها وسفرخانه های پونک را نیز مورد بازرسی ثرار دهید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار