بازدید 23484
۵

محرومیت‌ابدی قهرمان‌المپیک بخاطرتجاوزبه‌‌ دخترنوجوان

جودوکار سرشناس و دارنده مدال نقره المپیک پکن ۲۰۰۸، به دلیل تعرض به یک دختر نوجوان، از سوی فدراسیون جودوی این کشور مادام العمر از فعالیت در این رشته محروم شد.
کد خبر: ۹۷۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 15 May 2020

وانگ کی چون، جودوکار سرشناس کشور کره جنوبی و دارنده مدال نقره المپیک پکن ۲۰۰۸، به دلیل تعرض به یک دختر نوجوان، از سوی فدراسیون جودوی این کشور مادام العمر از فعالیت در این رشته محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در پی شکایت از این جودوکار در ماه مارس و پس از تحقیقات پلیس درباره ماجرا، پلیس ولسوالی دائجو وانگ را روز ۲ می‌ بازداشت کرد. طبق اعلام خبرگزاری کره جنوبی یونهاپ، کمیته انضباطی فدراسیون جودوی این کشور به اتفاق آرا تصمیم گرفت وانگ را مادام العمر از فعالیت در این رشته محروم کند.

اتهامات علیه وانگ هنوز در دادگاه عالی تأیید نشده است، اما بنا بر گزارش‌ها کمیته گفته است که "او روابط نامناسبی با یک فرد کم سن و سال داشته و به حیثیت و جایگاه اجتماعی جودو به شدت آسیب رسانده است". وانگ با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی درخواست تجدید نظر کرده بود.

او فرصت دیگری خواهد داشت تا از کمیته ورزش و المپیک کره در مورد محرومیت مادام العمرش درخواست تجدید نظر کند.دارنده مدال نقره المپیک پکن، سال ۲۰۰۹ هم در پی حادثه‌ای در یک کلوپ شبانه بازداشت شده بود.

طبق گزارش‌ها، او پس از مشاجره با زنی، به او سیلی زده بود که توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفت، اما طرفین درگیری با هم مصالحه کردند و هیچ اتهامی متوجه این ورزشکار نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
قهرمانان ورزشی با مردم عادی تفاوت دارند: سطح تستسترون خون آنها بسیار بالاست این دلیل قهرمانی و همچنین دلیل رفتار حیوانی و پرخاشگرایانه آنان است.
راحت،شفاف،بی رودربایستی،بی زدوبند،لابی،اتلاف وقت
اگه اینجا باشه تازه باید دنبال شاهد ناظر وحاضر باشه تا اثبات کنه که واقعا ب به متهم تجاوز شده و شهود دیدند
پلیس ولسوالی دائجو؟؟؟
این خبر را از خبرگزاری های افغانی کپی کردید؟ حداقل معنی فارسی ولسوالی یعنی شهرستان را جایگزین می‌کردید!
اونوقت در کشور اسلامی ما دارنده مدال نقره المپیک به دختر جوان مردم تجاوز میکنه اما آب از آب تکون نمیخوره
ولسوالی دائجو وانگ!!!!
ترکیب یه اصطلاح سیاسی افغانی با یه اسم کره ای!!
حالتون خوبه؟
ولسوالی؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست