بازدید 6934

دورکاری به سبک توییتر

شرکت توییتر اعلام کرد برخی از کارمندانش در صورت تمایل می‌توانند همیشه از خانه کار کنند.
کد خبر: ۹۷۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 14 May 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از سی‌ان‌ان، شرکت توییتر، اخیرا به CNN Business اعلام کرد که به برخی از نیروی کار خود اجازه خواهد داد که در صورت تمایل، "برای همیشه" از خانه به کار خود ادامه دهند.

این تصمیم نشانگر اینست که چگونه برخی از اقدامات انجام شده برای مقابله با بحران کرونا می تواند به یک وضعیت عادی و پذیرفته شده منجر شود و حتی با پایان بحران نیز ادامه پیدا کند.

البته در این خبر مشخص نشده که کدام سمت‌های شغلی برای این روش کاری جدید واجد شرایط خواهند بود اما تجربه کار در خانه برای چند ماه گذشته نشان داده است که می توان در این مقیاس بازدهی خوبی را شاهد بود.

معاون توییتر، جنیفر کریستی، اعلام کرد رویدادهای این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۰ به صورت بالقوه ملغی شده و سفرهای تجاری این شرکت نیز تا پایان سپامبر (شهریورماه) نجام نخواهند شد.

شرکت های زیادی در سیلیکون ولی (Silicon Valley)، که پیش از این به دلیل داشتن دفاتر کاری لوکس و پردیس‌های وسیع و با امکانات شهرت داشتند، اکنون به دلیل طولانی شدن بحران کرونا به جداول زمانی برای ارتباط از راه دور روی آورده‌اند.

 

فیس‌بوک (FB) و گوگل (GOOGL) هفته گذشته به CNN Business گفتند که به بسیاری از کارمندان خود اجازه می‌دهد تا پایان سال به کار خود از خانه ادامه دهند. آمازون (AMZN) گفت کارمندان می توانند حداقل تا اوایل اکتبر از خانه کار کنند.

از دیگر سو پیروی از این رویه شرکت توییتر (TWTR) برای برخی شرکت‌ها همچون گوگل و اپل (Apple) که در سال‌های اخیر ارقام میلیارد دلاری صرف بهبود محوطه کاری و فضای فیزیکی شرکت خود کرده بودند پرهزینه خواهد بود.

پیش از این نیز شرکت‌های مطرح جهانی در حوزه فناوری علاقه‌مندی و روی‌آوری به دورکاری کارمندان خود را اعلام کرده بودند.

شیوع ویروس کرونا در جهان که اکنون پنجمین ماه خود را پشت‌سر میگذارد، سبک زندگی بشر را دچار تحولاتی قابل توجه کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر