بازدید 13530
۱

جراحت بازیکن سرشناس لیگ برتر در درگیری با سارقان

دیلی‌میل گزارش داد، دله آلی به دلیل درگیری و نزاعی که با این دو سارق پیدا کرده، از ناحیه صورت زخمی شده است. هافبک ملی‌پوش تاتنهام در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.
کد خبر: ۹۷۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 14 May 2020

روز چهارشنبه، چند سارق وارد خانه دله آلی هافبک ملی پوش انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام در شمال لندن شدند. او در درگیری با سارقان، مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته اسکای، پس از اینکه در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه چند سارق وارد خانه دله آلی شدند، او در درگیری با آن‌ها مورد اصابت چاقو قرار گرفت. البته اینطور که به نظر می‌رسد این بازیکن سرشناس لیگ برتر انگلیس آسیب زیادی ندیده است. هنوز اخبار کاملی از این حادثه منتشر نشده است.

تماشاچی | علی رغم تهدید به محرومیت توسط فیفا؛ حضور دله الی در لیست ...

سخنگوی پلیس در این باره گفت: در ساعت ۰۰:۳۵ بامداد روز چهارشنبه با پلیس تماس گرفته شد و از سرقتی در منطقه بارنت گزارش داده شد. در جریان این سرقت، دو مرد وارد منزل شده‌اند و مقادیری جواهر و ساعت به سرقت برده‌اند و سپس پا به فرار گذاشته‌اند. یکی از ساکنان خانه که مردی در حدود ۲۰ تا ۳۰ ساله است در جریان این حمله از ناحیه صورت دچار جراحت جزیی شده، اما نیاز به تحت‌درمان قرار گرفتن در بیمارستان را ندارد. هنوز کسی بازداشت نشده، اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.

نشریه «دیلی‌میل» گزارش داد، دله آلی به دلیل درگیری و نزاعی که با این دو سارق پیدا کرده، از ناحیه صورت زخمی شده است. هافبک ملی‌پوش تاتنهام در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم که نصب باشه، بدون هیچ بهانه و اما و اگری دیگه دزد از اون در نمیتونه وارد بشه و اگر حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب باشه، راهی برای دزدان باقی نمیمونه بجز اینکه فرز بیارن که به دلیل صدای زیاد همچین کاری نمیکنند، پس اگر قفل ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم نصب باشه، حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم‌ برسند، امکان ورود نخواهند  داشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست