بازدید 15486
۷

دخالت منتخب خرم آباد در انتصابات وزارت نیرو

یک منتخب مجلس یازدهم در حالی که هنوز رسماً نماینده مجلس نشده، دخالت در امور اجرایی را آغاز کرده و به وزیر نیرو درباره انتصاب مدیران جدید در استان لرستان هشدار داده است!
کد خبر: ۹۷۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 14 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، مهرداد ویس کرمی منتخب شهرستان خرم آباد در مجلس یازدهم در توئیتی با هشتگ "بازی خطرناک" نوشته: «ظاهراً وزارت نیرو برای مدیریت آب منطقه‌ای لرستان فراخوان داده آن هم با شرایطی قابل تفسیر دلبخواه و در شرایط فترت بین دو مجلس دهم و یازدهم! به وزارت محترم نیرو هشدار می‌دهم که با توجه به حیاتی بودن آب لرستان بدون مشورت با مجمع نمایندگان جدید هیچ انتصابی انجام ندهند.»

بر اساس منطق این منتخب گویا قوه مجریه تا جلوس منتخبان جدید در بهارستان باید کارهای خود را تعطیل کند. بماند که اساساً انتصاب مدیران استانی ارتباطی به نمایندگان مجلس ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
عجب روزگاری شده که آدم های عجیبی سرکارند
یکی از وزارت خانه هاییکه در جذب نیروی متخصص با شاخص شایسته سالاری اقدام میکند وزارت نیرو است . ولی متاسفانه نماینده محترم خرم اباد نه از شاخص سر در می اورد و نه از تخصص . و شاید همین توئیت کردن را بلده که یک تیری بیاندازد ولی نمیدونه این توئیت ایشان بی سوادی ایشان را نشانه رفته . کاش همین نماینده با معاونت منابع انسانی ارتباط برقرار میکرد و انوقت میفهمید که با پارتیبازی نمیتونن هر کسی را مدیر بکنند
شما دولتی ها از جان لرستان فلاکت زده چه می خواهید؟
به وزارت محترم نیرو هشدار می‌دهم که با توجه به حیاتی بودن آب لرستان بدون مشورت با مجمع نمایندگان جدید هیچ انتصابی انجام ندهند.»
آب لرستان حیاتیه یا سهم این آقا در انتصابات؟!!!!
ظرفیت که نباشه اینجوری میشه
انسان باید از خدا درخواست کند اگر نعمتی میدهد ظرفیتش را هم عطا فرماید
حتما آب لرستان را می خواهند برای قم یا یزد به یغما ببرند که هشدار داده است.
پرواضح است هر وقت نماينده اي در شهرستانها تغيير مي کند موج تغييرات در ادارات و پستها آغاز و خوديها را جايگزين مي کنند بالاخره رانت و راي جمع کردن با ترفندهاي مختلف و ... هزينه هايي دارد که بايد نماينده جبران کند اصلا نماينده فقط سوء استفاده از موقعيت براي پارتي بازي در استان انتخابي و نيز استفاده از حربه استيضاح وزراء براي گرفتن رانت و مشارکت در رانتهاي اطلاعاتي به نفع شرکتها و توليديها و ... براي کسب درآمد و لاغير. چون تاکنون هيچگاه به نفع ملت کار نکردند و مجلسي فرمايشي هستند قضيه طرح دوفوريتي بنزين و سکون در عرض 24 ساعت اظهر من الشمس بود.
وزارت نیرو برای عدم تاثیر گذاری سیاسی در انتخاب مدیران روش درج آگهی را محتملا انتخاب کرده و گرنه سالهاست دارای بانک اطلاعاتی شایسته سالارها برای مدیران بخش های اب و برق است ولی همیشه این بانک کنار گذاشته و سلیقه عمدتا ملاک قرار گرفته هر چند روش درج در اگهی به نوعی توهین به کارشناسان ورزیده وزارت نیرو است ولی این هم مشق جدید وزیر تحصیل کرده کانادایی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی