بازدید 7436
۱

بیرانوند به‌دنبال ایجاد کمپ استعدادیابی در خرم‌آباد

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس می‌گوید: به به‌دنبال ایجاد کمپ استعدادیابی در خرم‌آباد است.
کد خبر: ۹۷۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 13 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند روزی که در خرم‌آباد هستم در زمین چمن کارخانه پارسیلون به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنم که متاسفانه چمن خوبی ندارد.

وی با اشاره به شرایط محیطی این زمین فوتبال و همچنین کارخانه پارسیلون، تاکید کرد: یک سرمایه‌گذار خوب می‌تواند بهترین کمپ فوتبالی را در این مجموعه ایجاد کند و تیم‌های مطرح کشور و یا حتی تیم ملی در اینجا اردو برگزار کنند.

بیرانوند تاکید کرد: جایی که من در پارسیلون دیدم فوق‌العاده است و شرایط خوبی برای ایجاد کمپ دارد که امیدوارم یک سرمایه‌گذار برای این کار پیش‌قدم شود و با کمک و حمایت مسئولان استانی این کار اجرا شود.

این دروازه‌بان لرستانی در پاسخ به پرسشی که می‌تواند این سرمایه‌گذاری را انجام دهد؟ گفت: در این زمینه که نه اما پیگیر هستم که مسئولان لرستان یک زمین به من بدهند تا مدرسه فوتبال یا کمپ استعدادیابی راه‌اندازی کنم.

وی اضافه کرد: هر وقت به خرم‌آباد می‌آیم والدین زیادی به من مراجعه می‌کنند که فرزندانشان استعداد فوتبال خوبی دارند و با این کمپ می‌توان آنان را به خوبی پرورش داد.

بیرانوند گفت: با استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان جلساتی در این خصوص داشته‌ام که امیدوارم این کمپ برای آینده استعدادهای زیاد فوتبال لرستان فراهم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
انشالله موفق باشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست