بازدید 10763

صف های طولانی دریافت غذای رایگان در سوئیس

در حالی که بحران کرونا فقرای سوئیس را تحت فشار قرار داده است، هزاران نفر در ژنو که یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود، برای دریافت غذای رایگان صف کشیدند. «اداره فدرال آمار» سوئیس اعلام کرده که حدود ۸ درصد یعنی ۶۶۰ هزار نفر از جمعیت این کشور در فقر و حدود یک میلیون نفر دیگر نیز در آستانه فقر قرار دارند.
کد خبر: ۹۷۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 10 May 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴
يه ذره اگه ازدحام رو بيشتر كنن و تو سر و كله همديگه بزنن و كار به فحش و فحش كاري برسه دقيقا ياد صف هاي نذري خودمون مي افتم.
به رنگ موهها و پوست افراد در صف نگاه کنید. تقریبا 95 درصد مهاجر و پناهنده هستند. برخی هم از اروپای شرقی. این فرهنگ مفت باشه و کوفت باشه محور بدبختی کشورهای جهان سوم است و فرهنگ با تغییر مکان زندگی عوض نمی شود. همین فرهنگ هست که دو تا ادم فرصت طلب با دادن وعده غذایی در ایام انتخابات می شوند نماینده یا در کشورهای جهان سوم ناگهان خاندان کیم و چاوز و کاسترو و... راه می اندازند
جان خودتان صف نذری را هم بزارید
تو عکس ها هرچه گشتم، "سوییسی" پیدا نکردم.
برید خودتون رو مسخره کنید.برای پوشاندن عیب های خود دنبال عیب های دیگران نرید
من خودم شخصا به عنوان داوطلب در این فود بانکها کار کردم و همچنین بسیاری از افرادی که در کشورهای اروپا و امریکا ی شمالی از مزایا و خدمات مجانی و خانه شهرداری استفاده می کنند را متاسفانه می شناسم. موارد بسیاری داشتیم که طرف دارای خانه و ملک و درامد مکفی بوده ولی در این اپارتمانها زندگی می کند و حق بسیاری از افرادی که واقعا نیاز دارند را می خورند. خودم شخصا فردی را می شناسم که دارای خانه چند میلیارد تومنی در تهران است و در کانادا و تورونتو هم ملک و اپارتمان داشت ولی ملک واپارتمان خود را به نام دختران خود کرده و حالا 15 سال است که در اپارتمان مجانی و با کمک خرج ماهانه دولتی زندگی می کند. از همه بدتر اینکه یکی از اتاقهای اپارتمان خود را دستی به یک خانم ایرانی دیگر هم اجازه داده و تازه درامد اجاره هم دارد. خوب . اگر می بینید افکار راست و ضد مهاجرت و پناهندگی در این کشورها تشدید می شود و افرادی مانند ترامپ و بوریس جانسون طرفدار زیادی پیدا می کنند به خاطر همین رفتار ها هست. نه اینکه بین مردم بومی این کشورها از این زرنگ بازیها اصلا نباشه. ولی بسیار بسیار کمتر از مهاجران و پناهندگان هست. حتی در کانادا ما داریم موارد زیادی که زد و خورد ساختگی در خانواده درست می کنند و زن به پلیس شکایت می کند و به خاطر متارکه و چون بچه دارند فوری و خارج از نوبت به زن به خاطر بچه ها از این کمک خرجی ها و خانه ها مجانی تعلق میگیرد و به قول معروف مرد هم نه از در اصلی بلکه از پنچره وارد خانه مجانی می شود و مثلا زرنگ هستند و به ریش دولت و شهرداری می خندند. ولی نمی دانند که خانه نیازمند واقعی را گرفتند. البته در ایران هم تا بخواهید زیاد داریم. چه اندازه طلاق توافقی بوده تا زن یا دختر از حقوق تامین اجتماعی بهره مند شوند؟!
طبق معمول مسلمانان و آسیایی و آفریقایی تبارهای مهاجر در صف هستند.
خوب که چی؟
ماها خوبیم ماها بهترین هستیم
بقیه دنیا حسرت مارا می خورن
یکم غربی ها یاد بگیرن انقدر همه چیزو رو بازی نکنن
کمونیستو ببینید خیلی چیزارو یواشکی و موذیانه جلو میرن مثلا چین حیلی آب زیرکاه همه چیزو کپی می زنه بعدش نمونه اصلیشو از بازار حذف می کنه یا موذیانه اومده داره دلارو حذف می کنه
اومد از صنعت و تکنولوژی غرب کپی زدو مثل همون کالاهارو به خودشون می فروشه
که این باعث ورشکستگی شرکت های غربی میشه
پس غربی ها اونقدریم که فکر می کنید باهوش نیستن الان از شرق رودست خوردن اساسی
دنیا به کمونیست سلام کنه
همه کسانیکه در صف ایستاده اند مهاجر و به قول اروپاییها کله مشکی هستند.
تعریف فقر در کشورهای مختلف متفاوت است.
از نظر بعضی ها این کشور که فقیر ندارد!!!!
خخخخخخخخخخخ
8 درصد سوئیسیها در فقر قرار دارن؟؟؟ اونوقت ما چییم؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار