بازدید 14548
۸
خبر

قرارداد با بازیکن و مربی خارجی در استقلال و پرسپولیس ممنوع شد

پرسپولیس و استقلال به دلیل حجم انبوه بدهی های بین المللی به دلیل شکایت بازیکنان و مربیان خارجی به فیفا، از جذب نفرات جدید محروم شده اند.
کد خبر: ۹۷۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 09 May 2020

جذب بازیکن و مربی خارجی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس ممنوع شد.

به گزارش تابناک ورزشی، وزارت ورزش و جوانان طی دستورالعملی برای مدیران دو تیم استقلال و پرسپولیس که زیر نظر این وزارتخانه فعالیت دارند، استخدام و عقد قرارداد با هر بازیکن و مربی خارجی را ممنوع اعلام کرد. 

به این ترتیب این دو رقیب سنتی پایتخت به دلیل حجم انبوه بدهی های بین المللی به دلیل شکایت بازیکنان و مربیان خارجی به فیفا، از جذب نفرات جدید محروم شده اند.

مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در گفت و گوی ویژه خبری با اعلام این خبر افزود: البته بازیکنانی که قبلا با این دو تیم فوتبال قرارداد داشتند می توانند در این دو باشگاه بمانند یا در صورت رضایت با آنها ادامه همکاری داده شود اما اجازه جذب هیچ گونه بازیکن و مربی خارجی جدیدی وجود ندارد.

علی نژاد این ابلاغیه را در پاسخ به سوالی که درباره دانش و احاطه مدیران جدید این دو باشگاه دولتی به قوانین بین المللی پرسیده شده بود، به زبان آورد تا نشان دهد وزارت ورزش دیگر هیچ اعتمادی به تدبیر مدیران سرخابی هنگام امضای قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی که ده ها میلیون دلار از ذخایر ارزی کشور را هدر دادند، ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
چه عجب!
چرا اینقدر دیر؟؟
چه کسی پاسخگویی حرام شدن بودجه عمومی و بیت الماله؟!!!!
البته با توجه به شیوه مدیریت فعلی این دو باشگاه تصمیم درستی هست. اما اگر این باشگاه درست مدیریت بشن و رابطه ایران یا دیگر کشورها خوب بشه و ارزش پول ملی بیاد بالا جذب تعدادی بازیکن و مربی از خارج جهت کسب دانش و تجربه از دیگر کشورها طرح درستی هست
بعد این همه بخوربخور و گند زدن تازه این کارو کردید؟باید واسطه هاش هم مشخص بشه.
یه قانون خوب با توجه به شرایط روز کشور و مشکلات سیاسیمون . کاش این قانون برا همه تیمهای دولتی و نیمه دولتی برقرار بشه . و البته ایجاد حباب و افزایش قیمت کاذب بازیکنهای درجه 2 فوتبال نشه
تا تیم های اصفهانی و فولادی بتونند قهرمان شوند. فدراسیون اصفهانی.
اگه اینا هم کارخونه فولاد و یه فدراسیون فوتبال داشتند اینقدر بد بخت و مفلوک نمی شدند
تا زمانیکه تیمهای وزارت ورزش واگذار نشن فساد و دست درازی به بیتوالمال ادامه داره
خدا رحمت کنه پدر و مادر اونها را که به فکر ما هستند!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل