بازدید 9407
۲

جروبحث ترامپ با پرستاران درباره کمبود ماسک

وقتی رییس انجمن پرستاران آمریکا گفت او از یک ماسک N95 چند هفته استفاده کرده ترامپ آشفته شد و حرف های او را قطع کرد و گفت: هیچ کمبودی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۷۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 07 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ روز چهارشنبه در دیدار با گروهی از اعضای جامعه پرستاری آمریکا کمبود ماسک و گان و وسایل محافظت شخصی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سراسر ایالات متحده آمریکا را رد کرد و گفت اینها خبرهای دروغ هستند.

 ترامپ که در "روز ملی پرستار" میزبان گروهی از اعضای انجمن پرستاران آمریکا در اتاق بیضی کاخ سفید بود در پاسخ به اظهارات رییس انجمن پرستاران آمریکا که مدعی بود کمبود ماسک و وسایل محافظت شخصی یکی از مشکلات جامعه پرستاری است، این موضوع را رد کرد و با کنایه گفت: حتما کمبود تنها برای شما بوده نه برای بسیاری دیگر از پرستاران و کادر درمانی آمریکا.

"سوفیا توماس" رییس انجمن پرستاران ایالات متحده آمریکا در اظهارات خود گفت: خود او از یک ماسک N95 چند هفته استفاده کرده در حالی که در آموزش‌های پرستاری به آنها گفته‌اند یک گان و یک ماسک برای یک بیمار در یک روز کاری.

ترامپ که حرف‌های رییس انجمن پرستاران آمریکا را قطع کرده بود در ادامه گفت: من بر عکس حرف‌های شما را شنیدم و می‌دانم که ماسک و گان به تعداد کافی بین مراکز درمانی توزیع شده و هیچ کمبودی ندارند.

ترامپ در ادامه مدعی شد هیچ کمبودی از نظر وسایل محافظت شخصی پرستاران و کادر درمانی وجود ندارد و اینها اخبار جعلی رسانه‌ها هستند.

ترامپ با حمله به دولت اوباما مدعی شد دولت قبلی آمریکا هیچ ذخیره‌ای در انبار وسایل پزشکی و بهداشتی برای بحران کرونا باقی نگذاشته بود.

رییس جمهوری آمریکا در عین حال با اشاره به بازدید روز سه‌شنبه خود از کارخانه تولید ماسک N95 در شهر "فینیکس" ایالت آریزونا آمریکا گفت : واحدهای تولید ماسک و گان و دیگر وسایل محافظت شخصی در سرتاسر آمریکا با همه توان در حال تولید هستند به طوری که امروز نه تنها کمبودی نداریم بلکه می‌توانیم ماسک و دیگر تجهیزات پزشکی را به دیگر نقاط دنیا هم صادر کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
ترامپ گفت : واحدهای تولید ماسک و گان و دیگر وسایل محافظت شخصی در سرتاسر آمریکا با همه توان در حال تولید هستند به طوری که امروز نه تنها کمبودی نداریم بلکه می‌توانیم ماسک و دیگر تجهیزات پزشکی را به دیگر نقاط دنیا هم صادر کنیم.

تقریبا مسولین ما و سایر کشورهای درگیر هم همین حرف رو می زنند.


اون وقت همین دیروز من یک بسته دستکش پلاستیکی معمولی رو که هزار تومان قیمت داره بیش از 17 هزار تومان خریدم
ا
مگه از ترامپ توقع دیگری است اینجور آدمها یعنی پولدار و لی نادان همیشه طلبکارند اشکال را از خود نمیدانند همه مشکل دارند جز ایشان همه چیز را بلدند و در باره آن نظر میدهند و نظرات دیگران را احمقانه می پندارند تشکر نمیکنند خلاصه فکر میکنند در آسمان باز شده و تلپ افتاده اند روی زمین همه باید حرفشان را گوش کنند ولی خودشان حرف هیچ کس را گوش نمیکنند پاسخگو به هیچ کس نیستند اگر کار خوب شد کار اینهاست ولی اگر بد شد کار دیگری بلوف میزنند و دروغ میگویند و همه چیز را به نفع خود تفسیر میکنند خود شیفته هستند و در مقابل نظر مخالف سریع ناراحت شده و کارهای احمقانه و بی شرمانه میکنند و هزاران مورد دیگر که دیگر حوصله گفتنش نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی