بازدید 15506
۷

انتقاد عجیب دبیرکل جبهه پایداری از بسته بودن مساجد

دبیرکل جبهه پایداری با انتقاد از عملکرد دولت نسبت به بازگشایی مساجد، گفت: سلامتی مان مهم است، اما امیدواریم که مسئولان نسبت به بندگی جمعی مردم اهمیت بدهند.
کد خبر: ۹۷۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 06 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی بامداد چهارشنبه در ویژه برنامه «شب‌های همدلی» که به همت قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون قم در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با بیان اینکه دارایی ما از آن خداست، اظهار داشت: تمام اعضا و جوارح و دارایی مان از خودمان نیست، بلکه از سوی خدا به ما رسیده است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: عالَم بندگی خدا می‌کند اما آن بندگی، بندگی جبری است؛ وقتی که آسمان‌ها خلق شد و زمین را آفرید، فرمود به سوی من بیایید.

مشی مقام نبوت، بندگی خدای متعال است

وی با اشاره به استقبال مردم از پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امثال حاج قاسم‌ها وقتی که همه چیز خود را برای خدا دادند، خداوند مقام شهادت را به آنها عطا کرد و همگی دیدیم که خدا چه آبرویی به ایشان داد.

این استاد حوزه و دانشگاه به روایتی از امیر مؤمنان (ع) پرداخت و تصریح کرد: هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد، باید طوق بندگی خداوند را به گردن خود بیندازد؛ حضرت علی (ع) می‌فرمایند برای من این عزت کفایت می‌کند که بنده تو هستم و این افتخار برای من بس است که تو پروردگار من هستی.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به تسریع در بازگشایی مساجد افزود: ان شاءالله به زودی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا باز می‌شود؛ وزارت بهداشت اعلام کرد که کمتر از یک درصد این بیماری خطرناک است و ۲۵ درصد مجامع عمومی و ناوگان حمل و نقل باز شده است؛ البته مردم ما مراعات می‌کنند و باید به ملتمان بارک الله گفت.

انتقاد از عملکرد دولت نسبت به بازگشایی مساجد

آقاتهرانی با انتقاد از عملکرد دولت نسبت به عدم بازگشایی مساجد اظهار داشت: سلامتی مان مهم است، اما امیدواریم که مسئولان نسبت به بندگی جمعی مردم اهمیت بدهند، چرا که هیچ موقع ارتباط فردی با جمعی یکی نیست و دوست داریم در کنار یکدیگر، خدا را عبادت کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۷
"سلامتی مان مهم است، اما امیدواریم که مسئولان نسبت به بندگی جمعی مردم اهمیت بدهند،"!!!!!!!!!!!!!!
خدايا كي راحت ميشيم !!!؟؟؟
خداوندا ما را به راه راست هدایت کن. خداوندا ریا و نفاق را از جامعه ما دور کن.
عبادت بجز خدمت خلق نيست.

چرا يكبار و براي هميشه نسخه گراني و گرانفروشي بسته نمي شود؟
فرض كنيم همه مساجد باز شدند، با شكم گرسنه بيكاران و كم درآمدها چه ميكنيد؟
باز خدا پدر ويروس كرونا رو بيامرزه حداقل كمكهاي مردمي به مستضعفين ميرسه!
حاج اقا خوبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما اجازه نداريد از عدم اگاهى برخى سوء استفاده كرده و ان ها را به مساجد بكشانيد.
این آقایون چرا مغلطه می کننند؟ پاساژها باز شدند چون با معیشت مردم مرتبطند ، اگر بسته می موندن تکلیف هزاران خانواده بدون درآمد چی می شد؟ همین حالا هم بسیاری از کسبه با کاهش سطح درآمد مواجه هستن. حالا این بازگشایی چه ارتباطی با بازگشایی مساجد و حرم های مطهر داره؟ در این مکانها مردم در کنار هم می نشینند و فضا مسقف و پوشیده است . زمان زیادی در کنار هم هستند و وجود حتی یک ناقل می تونه کل مکان را آلوده کنه. خداییش چرا بعضیا همه چی رو با هم قاطی می کنند؟؟؟
امسال شبهای قدر را در منزل می مونیم و بدون هیچ ریا و تکبری برای رفع این بلا و ظهور حضرت حجت دعا می کنیم.
ازعالم باسواد ودنیادیده ای چون ایشان انتظارنمی ود که همانند افرادکوته بین وکم دانش سخن بگویند.
بندگی جمعی درشرایط اضطا ی مانند بیماریکونا بیشت به خودکشی جمعی می ماند تا بندگی شاید هم بندگی نفس آدم را به این مسیر بکشاند که بیمارشدن عده ای دیگر برایش مهم نباشد چون دلش میخواهد ودوست داد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر