بازدید 5564

سطح هشدار هواشناسی قرمز در کردستان

مدیر هواشناسی استان کردستان اعلام کرد که از اواخر روز سه‌شنبه بطور فراگیر در تمام استان بارش باران و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 05 May 2020

 

به گزارش تابناک رحیم صدیقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در کردستان اظهار کرد: از اواخر وقت سه‌شنبه به طور فراگیر در تمام استان، وزش باد شدید، رگبار باران، رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بارش‌ها در روز چهارشنبه در بخش‌های غربی، جنوب غربی و جنوب شامل بانه، مریوان، جنوب شهرستان سقز، سروآباد، منطقه اورامانات، سرشیو مریوان، کامیاران و تا حدودی جنوب سنندج و دهگلان قابل ملاحظه‌تر خواهد بود.

مدیر هواشناسی استان کردستان با اشاره به کاهش دید و کیفیت هوا در این مدت تصریح کرد: خسارات ناشی از وزش شدید باد، آبگرفتگی موقت معابر، سیلابی شدن مسیرها به صورت موقت، خسارت صاعقه و بارش شدید تگرگ در باغات دور از انتظار نیست.

وی عنوان کرد: هم استانی‌ها از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، صعود به ارتفاعات و به جهت آلودگی هوا از فعالیت‌های ورزشی و حضور در سطح شهر پرهیز کنند.

صدیقی در پایان یادآور شد: طبق مدل‌های هواشناسی دمای هوا نسبت به امروز کاهشی و بارش‌های بیش از ۵۰ میلیمتری پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل