بازدید 7001
از ادعای فتحی تا منت کشی از پیرمرد آلمانی

استقلال دنبال تخفیف میلیاردی و قسطی از شفر

کد خبر: ۹۷۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 05 May 2020

در حالی که فتحی مدیرعامل سابق استقلال مدعی بود اخراج شفر خسارتی رو دست باشگاه نمی‌گذارد، واسطه مدیران باشگاه استقلال در امارات به نمایندگی از آن‌ها با شفر وارد مذاکره شد تا شاید بتوانند تخفیف بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، با شکایت وینفرد شفر از استقلال، این باشگاه بابت قرارداد سرمربی اسبق خودش محکوم به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار شده و این‌طور که برخی از افراد آگاه به پرونده فوق می‌گویند، رأی صادر شده حداکثر تا پنج‌شنبه هفته جاری قطعی خواهد شد. البته مدیران باشگاه استقلال الان چند روزی است که به طور جدی پیگیر مسئله هستند و بهترین راهکار برای حل مسالمت‌آمیز این اختلاف را در مذاکره مستقیم با مرد آلمانی و گرفتن تخفیف از او قلمداد می‌کنند. قرار بود احمد سعادتمند برای گفتگو با شفر راهی دبی شود ولی با توجه به شرایط ایجاد شده، این مسافرت عملاً میسر نیست به همین دلیل طرحی در دستور کار قرار گرفت که به موجب آن دوستان معتمد مدیران باشگاه استقلال در امارات به نمایندگی از آن‌ها با شفر وارد مذاکره شوند تا قضیه حل و فصل شود.

تخفیف ۱۵۰ هزار دلاری
یکی از مواردی که استقلال به شدت دوست دارد در رابطه با پرونده فوق رخ بدهد، کاهش رقمی است که در نهایت باید آن را بپردازد. این‌طور که شنیدیم، استقلالی‌ها از سرمربی اسبق خود خواسته‌اند به جای آنکه رقم تعیین شده توسط فیفا را با دردسرهای فراوان دریافت کند، ۱۵۰ هزار دلار تخفیف بدهد و به فدراسیون جهانی اعلام کند سر مبلغ ۴۰۰ هزار دلار با باشگاه استقلال به توافق رسیده است. این چنین (البته به زعم استقلالی‌ها) قضیه به طور دوستانه جمع می‌شود و شفر زودتر به پولش خواهد رسید.

پرداخت اقساطی
جالب اینجاست که بعضی از مدیران باشگاه استقلال دلشان می‌خواهد شفر نه تنها بابت طلب خود تخفیف بدهد بلکه آن را به صورت اقساطی دریافت کند! اگر چه وقوع چنین اتفاقی کاملاً بعید به نظر می‌رسد، اما قرار شده پیشنهاد پرداخت طلب شفر در چند قسط نیز به او ارائه شود. مسئولان استقلال معتقدند سرمربی اسبق این تیم با توجه به آگاهی از شرایط مالی باشگاه می‌داند که پرداخت ارقام گزاف از عهده استقلال خارج است و به همین خاطر اگر وضعیت به طور کامل برایش شرح داده شود شاید قبول کند که پول خودش را به صورت اقساط دریافت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان