بازدید 6522

تلفات کرونا در جهان از ۲۵۰ هزار نفر فراتر رفت

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت دولت آمریکا انتظار دارد تا تلفات ویروس کرونا در این کشور در ماه ژوئن (ماه آینده) به ۳ هزار نفر در روز و تعداد مبتلایان نیز به ۲۰۰ هزار نفر در روز برسد.
کد خبر: ۹۷۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸ 05 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، روزنامه «نیویوک تایمز» در گزارشی نوشت در حالی که رئیس جمهور آمریکا بر لغو محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور اصرار دارد، بر اساس نموداری که دولت این کشور آن را ترسیم کرده تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در ماه ژوئن (خرداد ماه) روزانه به ۳ هزار نفر خواهد رسید که تقریبا دو برابر تعداد کنونی است که روزانه ۱۷۵۰ نفر است.

همچنین بر اساس گزارش داخلی دولت آمریکا و بر اساس نمودار ترسیم شده، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا پایان ماه جاری میلادی به ۲۰۰ هزار نفر در روز خواهد رسید این در حالی است که در حال حاضر روزانه ۲۵ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.

این برآورد نگرانی اولیه کارشناسان درمانی آمریکا را تایید می‌کند که هشدار داده بودند برداشت محدودیت‌های کنونی باعث بازگشت شرایط کشور به حالت اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) خواهد شد، که به دلیل انبوه مبتلایان به ویروس کرونا، بیماران در راهرو‌های بیمارستان جان خود را از دست می‌دادند.

در حال حاضر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر رسیده و قربانیان کرونا نیز از ۶۹ هزار نفر فراتر رفته‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر