بازدید 11634
۳

آرایشگاه‌ها بسته بمانند

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از تعطیلی کلیه آرایشگاه‌های مردانه و زنانه تا تصمیم گیری جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 03 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از میزان: سرهنگ " نادر مرادی" با اشاره به اینکه هرگونه بازگشایی صنوف در پایتخت با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای استان تهران انجام می‌شود، در تشریح جزئیات این خبر گفت: بر اساس تصمیمات جدید صورت گرفته از سوی ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان، تمام آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در سطح شهر تهران می‌بایست تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه صنف آرایشگران تهران از قبل از ایام عید نوروز به دلیل جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا تا کنون تعطیل بوده اند، افزود: تمام آرایشگران باید تا تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا با این ستاد همکاری لازم را داشته و برای حفظ سلامتی خود و شهروندان، همچنان تعطیل باشند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه آرایشگرانی که قبل از زمان بازگشایی رسمی، شروع به فعالیت کنند، تخلف کرده اند، تصریح کرد: در صورت شناسایی واحد‌های صنفی متخلفی که به صورت غیرقانونی اقدام به بازگشایی کنند با آن‌ها برابر قانون، برخورد و با هماهنگی مقام قضایی پلمب می‌شوند.

مرادی با بیان اینکه بر اساس آمار‌های رسمی، نزدیک به ۲ هزار واحد صنفی آرایشگاه مجاز در سطح شهر تهران وجود دارد، گفت: متاسفانه حدود ۴ هزار واحد صنفی غیرمجاز دیگر نیز در پایتخت مشغول به فعالیت هستند که مسلما پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در روز‌های پیش رو با اجرای طرح‌های نظارتی خود با این دسته از صنوف غیرمجاز برخورد می‌کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان، در خصوص زمان بازگشایی واحد‌های صنفی آرایشگاه ها، خاطر نشان کرد: به محض اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی مشاغل پرخطر تصمیم گیری کند، آرایشگاه‌ها می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
منزل معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت كجاست من برم ايشان موهاي منو كوتاه كنه !!!!!
آقا موهاي ما در اومده چيكارش كنيم داداش ؟!!!!
خودت يه چاره اي بكن !!!
فکر خوبی است تا مشکل کرونا کمتر شود بعد باز شود
یک شمار تلفن برای گزارش آرایشگاه های که به صورت مخفی کار میکنند اعلام کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی