بازدید 6849

ضرورت استفاده از مکمل پوست و مو

موهای خشک و آسیب دیده یا پوست‌های کدر و پر از چین‌و‌چروک یک از مهم‌ترین مشکلاتی است که مراجعین زیادی را به سمت مطب‌های متخصصین پوست و مو می‌کشاند. بسیاری از این مشکل‌ها با داشتن یک برنامه غذایی سالم یا استفاده از مکمل‌های غذایی برطرف می‌شود.
کد خبر: ۹۷۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 02 May 2020

موهای خشک و آسیب دیده یا پوست‌های کدر و پر از چین‌و‌چروک یک از مهم‌ترین مشکلاتی است که مراجعین زیادی را به سمت مطب‌های متخصصین پوست و مو می‌کشاند. بسیاری از این مشکل‌ها با داشتن یک برنامه غذایی سالم یا استفاده از مکمل‌های غذایی برطرف می‌شود. تاکنون به خرید مکمل پوست و مو فکر کرده‌اید؟ قبل از این باید اطلاعات بیشتری درباره گروه آرایشی و بهداشتی ابیان داشته باشید.

ضرورت استفاده از مکمل‌ها

حفظ سلامت پوست و مو از طریق مصرف مکمل پوست و مو، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا سلامت این اعضا باعث بیشتر شدن زیبایی می‌شود. پوست و مو خود‌به‌خود سالم نمی‌مانند و برای حفظ سلامت و زیبایی آن‌ها باید از انواع مکمل پوست و مو استفاده کرد.

ما همگی به دنبال پوست، مو و ناخن‌هایی زیبا هستیم، اما گاهی وقت‌ها به بیش از یک رژیم غذایی ساده و درمان موضعی مناسب نیاز داریم. با استفاده از مکمل‌ پوست و مو می‌توانیم تا حدودی ویتامین‌ها و املاح معدنی را، که از طریق خوردن غذا جذب نمی‌شوند، تامین‌ کنیم.

ضرورت استفاده از مکمل پوست و مو

ویتامین‌ها و مواد معدنی تغذیه کننده بافت‌ها و قسمت‌های بدن‌اند، تا اعمال حیاتی ما را هر چه بهتر تنظیم کنند. برای تأمین این مواد بیش از هر چیز باید از تغذیه روزانه بهره برد و در برنامه غذایی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی را جای داد. اما به دلیل مشکل‌های زیاد از جمله زندگی پر سرعت شهری یا غیر ارگانیک بودن محصول‌های غذایی، این مواد معدنی و ویتامین‌ها را باید از مکمل‌ها دریافت کرد. اما باید بدانیم بهترین راه خرید مکمل پوست یا مکمل مو و ناخن چیست؟

شاید برخی افراد تصور کنند که مصرف مکمل‌ها فقط برای افراد بیمار یا اصطلاحا بد‌ غذا مناسب است، در حالی که همه ما که در زمانی زندگی می‌کنیم که به دلیل روند اشتباه تغذیه، وجود آلودگی هوا و استفاده از فست فود‌ها به این مکمل‌ها نیاز داریم.

خرید مکمل پوست و مو از ابیان

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های وجود ویتامین‌ها و مواد معدنی، تضمین سلامت پوست، مو و حتی ناخن است. متاسفانه کمبود این مواد باعث ریزش شدید مو، خشک شدن پوست، ایجاد چین و چروک، آکنه و مشکل‌های پوستی دیگر می‌شود. به همین دلیل اگر تغذیه نسبتا مناسبی دارید اما با هر یک از این مشکل‌ها درگیرید، می‌توانید با مشورت پزشک یا یک متخصص، از انواع مکمل پوست و مو از ابیان استفاده کنید.

ضرورت استفاده از مکمل پوست و مو

نکته مهم دیگر که باید به آن اشاره کرد، اصل بودن و تاریخ انقضا داشتن این محصول‌ها است که هر این موارد می‌تواند تأثیر خیلی زیادی روی سلامت کلی بدنتان داشته باشد. پر واضح است که تاریخ گذشته بودن یا اصل نبودن این گونه از محصول‌ها می‌تواند لطمه‌های جبران‌ناپذیری به بدن بزند. گروه دارویی ابیان با پشتوانه اعتماد مردم به این امر توجه زیادی کرده است و مکمل‌های دارویی و غذایی را با توجه به بهترین زمان مصرف‌شان در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید مکمل پوست و مو از ابیان و داروخانه‌های بزرگ به شما  کمک می‌کند تا بهترین نوع آن‌ها را تهیه و با اطمینان خاطر مصرف کنید.

درباره گروه آرایشی و بهداشتی ابیان

دارو و مکمل‌های دارویی و غذایی به‌طور مستقیم با کیفیت زندگی و سلامت جامعه در ارتباط است. بنابر شاخص‌های مهم سلامتی دسترسی آسان به دارو و مکمل‌های مورد نیاز یکی از ضروری‌ترین حقوق اولیه جوامع امروزی است.

گروه آرایشی و بهداشتی ابیان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با هدف نقش آفرینی در صنعت سلامت آغاز کرد. به دلیل اهمیت سلامت جامعه بعد از تاسیس شرکت ابیان دارو، در حوزه مکمل‌های دارویی و کمبودهای جامعه ایران در این زمینه شروع به تحقیق کرد.

در سال ۱۳۹۶ اولین سری از تولیدات گروه دارویی ابیان در حوزه مکمل‌های دارویی به بازار عرضه شد و می‌توان گفت هم اکنون خانواده ابیان سبد کاملی از با کیفیت‌ترین مکمل‌های دارویی دارد.

افزایش چشمگیر انواع محصول‌های بهداشتی و آرایشی، تقاضای بالای مشتری و همچنین طیف گسترده مشتری در سن‌های مختلف با تقاضاهای متفاوت، حضور قدرتمند شرکت‌های تولیدی و وارداتی در گروه آرایشی و بهداشتی را اجتناب‌نا‌پذیر می‌کند. امروزه رقابت بین محصول‌های تولید داخل کشور و محصول‌های خارجی به حدی است که مشتری‌ در کنار بررسی کیفیت محصول به دنبال محصول‌هایی با قیمت مناسب‌ است.

تولید محصول‌های آرایشی و بهداشتی در زمینه‌های بهداشت فردی، بهداشت خانه و محیط کار از مهم‌ترین زمینه‌های کاری گروه آرایشی و بهداشتی ابیان است.

مکمل یونی زینک ابیان

مکمل یونی زینک ابیان به دلیل داشتن ترکیباتی مثل ویتامین سی،‌ زینک، انواع ویتامین‌های گروه ب، کلسیم و ویتامین دی یکی از بهترین مکمل‌های غذایی گروه دارویی ابیان است که به حفظ سلامت و شادابی پوست و مو کمک زیادی می‌کند. همان اندازه که پیروی از یک رژیم غذایی متعادل و متنوع در داشتن مو و پوستی زیبا موثر است، استفاده از مکمل‌های غذایی حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی هم نقش مهمی در شادابی پوست و مو دارند.

تقویت سلامت و حفظ شادابی پوست و مو فقط یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مکمل یونی زینک گروه دارویی ابیان است. تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از آسیب رادیکال‌های آزاد به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان‌ها، افزایش استحکام ناخن‌ها، افزایش قوای جسمانی و رفع خستگی و افزایش سطح انرژی بدن از فواید دیگر مصرف مکمل یونی زینک است که توسط گروه دارویی ابیان برای افزایش سلامت عموم افراد جامعه تولید شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار