بازدید 8917
۴
تنها راه رهایی مالک تراکتور و ماشین سازی از پرداخت باقی قرارداد‌ها

زنوزی با جیب خالی خواهان تعطیلی لیگ برتر

کد خبر: ۹۷۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ 02 May 2020

بعد از باشگاه تبریزی تراکتور ، نوبت به باشگاه ماشین‌سازی دومین تیم زنوزی مالک متمول دو باشگاه لیگ برتری رسید تا با ادامه لیگ نوزدهم مخالفت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، چند روز پیش موعد سررسید چک های چندین ستاره تراکتوری ها بود که زنوزی قادر به پرداخت آن نبود و با توجه به گرفتاری های اقتصادی که درباره فعالیت های این فرد صنعتی درباره پروژه هایشض شنیده می شود، به نظر می رسد وی پولی برای پرداخت به بازیکنان این دو تیم و تسویه قراردادها شان ندارد.

از سوی دیگر فیفا ان اجازه را به لیگ ها و باشگاه ها داده است که دستمزد بازیکنان حرفه ای را در تمامی دنیا، به نحو چشمگیری کاهش دهند و حالا که سرمایه گذاری و ولخرجی کلان زنوزی این فصل هم نتیجه نداده و تیم پرستاره و کهکشانی تبریز (در صورت برد استقلال در بازی عقب مانده) حتی بین سه تیم بالای جدول هم نیست، سرپرست مدیرعاملی باشگاه های تراکتور و ماشین سازی پیگیری مسابقات لیگ برتر را به ضرر بازیکنان و باشگاه‌ها دانسته اند! 

دربی تبریز به تعویق افتاد

البته هنوز زمان تصمیم نهایی برای سرنوشت لیگ فرا نرسیده است اما تعجیل و اصرار همزمان دو باشگاه تحت نظر زنوزی می تواند نشان دهنده میل شدید او به قطع پرداختی ها و خریدن زمان برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و کسب و کارهای خودش باشد. در حال حاضر زنوزی توانایی لازم برای پرداخت قراردادها را ندارد و بهترین خبر برای او موافقت با تعطیلی قطعی لیگ نوزدهم است اما اگر چنین تصمیمی اتخاذ شود باید با تعیین قهرمان و چهار نماینده فوتبال ایران در قاره آسیا در فصل آتی لیگ قهرمانان توام باشد که شاید آنجا همه چیز به سود تراکتور رقم نخورد.

تراکتور به شدت در پی سهمیه آسیایی است و اگر با قهرمانی احتمالی پرسپولیس یا هر تیم دیگری موافقت کند، زیر بار عدم حضور در مسابقات قاره ای نخواهد رفت.

حسن آذرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی در واکنش به احتمال از سرگیری رقابت‌های فصل نوزدهم لیگ‌برتر از سرگیری رقابت‌ها را واجد حداقل شش هفته زمان برای آماده سازی جسمانی و تاکتیکی مجدد تیم‌ها دانست که عملا امکان پذیر نیست. آذرنیا نگران فشار به بازیکنان و مصدومیت آنان و افت فنی تیم‌ها و کاهش کیفیت مسابقات هم هست اما همه اینها در کنار جیب خالی زنوزی برای پرداخت باقیمانده حقوق و دستمزد ستاره های چندین میلیاردی تراکتور و بازیکنان ماشین سازی، معنی می دهد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی در حالی کشور‌های صاحبنام دنیای فوتبال مانند فرانسه را برای نیمه‌تمام ماندن مسابقات مثال زده که در آن کشور، پاری سن ژرمن صدرنشین به عنوان فاتح فصل معرفی شده است. آیا تراکتور زیر بار اعلام قهرمانی پرسپولیس بردون انجام باقی بازی ها خواهد رفت؟ او از سرگیری مسابقات حتی بدون تماشاگر را خطرناک دانست که حرف درستی است اما اگر تراکتور یا ماشین سازی اکنون در شرایط قهرمانی بودند و لغو مسابقات این شانس را از آن ها می گرفت، بازهم چنین درخواستی از سوی تبریزی ها مطرح می شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مالک سوراختور کسی از تو نظر نخواست . لیگ ادامه پیدا می کنه و حتی آسیا هم‌نمیری.این خط اینم نشون
جیب خالی باشگاه های پرسپولیس و استقال راهم بنویسید لطفا ،که از جیبت مردم بیچاره می زننن
حتما می شد. چون سلامتی بازیکنان و تماشاگران در اولویت قرار دارد. فوتبال در رده بعدی است.
آقای زنوزی جیب اش خالی نیست شما عقلتان را بر اثر کرونا از دست داده اید. شما از کشته شدن مردم و بازیکنان لذت می برید. ودر این وضع اسفناک که مردم دسته دسته جان خود را از دست می دهند ا اصرار به ادامه مسا بقات دارید. حتما سودی از وضع خطر ناک عاید شما می گردد. یه خورده به عقلتان فشار آورید و این وضع آشفته را درک کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی