بازدید 16296
۵

احتمال تعطیلی در خوزستان برای شیوع دوباره کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تشکیل جلسه قرارگاه کرونا در خصوص روند افزایشی بیماری کرونا در خوزستان، از احتمال تعطیلی هفته آینده همزمان با پیش‌بینی سیر صعودی آمار مبتلایان در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 02 May 2020

به گزارش ایسنا، دکتر علی احسان‌پور امروز ۱۲ اردیبهشت‌ماه در خصوص جلسه مشترک قرارگاه دانشگاهی کرونا در بامداد روز جمعه گفت: با توجه به موج گسترده ابتلا به بیماری، دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی شاپور اهواز بامداد روز جمعه میزبان استاندار خوزستان و جمعی از مقامات ارشد استانی بود و کارشناسان در این جلسه، نظرات کارشناسی خود را بیان کردند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به احتمال تعطیلی هفته آینده همزمان با پیش‌بینی سیر صعودی آمار مبتلایان در خوزستان افزود: با توجه به پیش‌بینی انفجار بیماری در روزهای آتی در صورت تداوم وضع فعلی که در جامعه شاهد آن هستیم، احتمال اعمال ضوابط سختگیرانه و جدی‌تری در سطح استان خوزستان مطرح شد.

احسان‌پور بیان کرد: در این جلسه راهکارهای عملیاتی جدیدی نیز برای افزایش خدمات بهداشتی و درمانی مطرح و برای اجرا در سطح استان ابلاغ شد. افزایش تخت‌های در نظر گرفته شده برای بیماران، تجهیز بیشتر مراکز، به کارگیری بیشتر نیروهای درمانی و ظرفیت‌سازی‌های جدید، در کنار مساعدت‌هایی که از سوی ارگان‌های مختلف ارایه می‌شود، از جمله این موارد بود.

وی گفت: در حال حاضر ۴۰۲ بیمار در مراکز بیمارستانی خوزستان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون ۲۳۱۱ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌های استان خوزستان ترخیص شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
سه سوال
اگر گرما باعث کاهش فعالیت ویروس کرونا میشه
منطقا نباید خوزستان ،که جز استان های گرم ماست ، الان روند نزولی داشته باشه یا حتی آمار صفر؟
هوای خوزستان این موقع سال معمولا زودتر از بقیه جاها گرم میشه و این نشون میده که گرما اثری نداره
سلام.تابناک خواهشا اینو سانسور نکن.ما داریم داد میزنیم به آمریکا کمک کنیم،به مدافعان سلامت افتخار میکنیم.لطف کنید برید فیش حقوق فروردین ماه همین مدافعان سلامت رو نگاه کنید از 800هزار تومن تا یک میلیون کم کردن واسه پول ماسک و گان که موقع کار میپوشن.بابا بیاید رو زمین راه برید
هفته گذشته آقای روحانی را از خوزستان بعنوان استان سفید نام بردند.!!! خدا به داد استانهای زرد و قرمز برسه.
خوزستان آمار دقیقی از مبتلایان اراِیه نشده ادارات رعایت دوسوم را نمیکنند فرهنگسازی از مراسم تا تجمع فامیلی نشده و...ضعف مسئولین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل