بازدید 9647
میرزایی اعلام کرد:

آغاز واریز وام یک میلیونی ۲.۲ میلیون سرپرست‌خانوار

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا از آغاز واریز تسهیلات یک میلیون تومانی ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار سرپرست خانوار از ظهر امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 30 April 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از مهر، حسین میرزایی دقایقی قبل در شبکه خبر از واریز وام یک میلیون تومانی خانوارهای باقی مانده از تسهیلات کرونایی در روز جاری (پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت) خبر داد.

وی گفت: تا یکشنبه شب ۷ اردیبهشت ماه، برای بازه یکم تا هفتم اردیبهشت، خانوارهایی که پیامک ارسال کرده بودند را جدا کردیم، بعد از اعمال پالایش، لیست خانوارهای مشمول را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار دادیم.

میرزایی افزود: سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز روز گذشته اطلاعات بانکی خانوارهای مشمول را برای واریز، در اختیار بانک مرکزی قرار داد.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا یادآور شد: در مجموع ۲ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۲۶۶ سرپرست خانوار در لیست جدید قرار گرفتند. از ظهر امروز به بعد، بانک‌ها عملیات واریز را انجام خواهند داد.

میرزایی تصریح کرد: هفته گذشته لیست شماره حساب ۱۳ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ سرپرست خانوار مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی در برابر کرونا را در اختیار بانک مرکزی قرار دادیم که برای همه آنها عملیات واریز این تسهیلات انجام شد.

به گفته سخنگوی ستاد تسهیلات حمایت کرونایی، به جز ۲۴ هزار و ۴۳ سرپرست خانوار که مشکلاتی در حساب بانکی آنها مانند مسدودی یا مشکلات قضائی وجود داشت، هفته گذشته همه خانوارهایی که پیامک زده بودند و شرایط دریافت را داشتند، این تسهیلات را دریافت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر