بازدید 6848

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در مهران

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: چهار هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان مهران توسط یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۹۷۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 30 April 2020

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علیرضا بیگلری در گفتگو با مهر اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال میزان چهار هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در روستای سرنی بخش صالح آباد شهرستان مهران از دست سودجویان خارج شد.

وی افزود: با حکم قضایی و با حضور جانشین و نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان، نیروهای منابع طبیعی بخش صالح آباد و نیروهای انتظامی، این اراضی از دست متصرفین خارج شد.

سرهنگ بیگلری با تاکید برخورد قاطع با هرگونه زمین خواری و تخریب منابع طبیعی گفت: مأموران یگان حفاظت از منابع طبیعی به صورت ۲۴ ساعته آماده حراست از عرصه‌های ملی هستند و مردم طبیعت دوست می‌توانند هرگونه تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی را از طریق تماس با شماره ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با متجاوزین برخورد قانونی صورت پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست