بازدید 7091
۵

تراکتور رسما خواستار تعطیلی لیگ برتر نوزدهم شد

کد خبر: ۹۷۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 29 April 2020

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل سایت رسمی باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی در خصوص ادامه یا تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: فیفا به عنوان متولی فوتبال در دنیا، تصمیم‌گیری در این زمینه را به فدراسیون فوتبال هر کشور واگذار کرده است؛ از طرفی نیز کمیته پزشکی فیفا طی گفت‌و‌گویی رسما اعلام کرده که لیگ‌های فوتبال فوراً تعطیل شود؛ چرا که سلامت انسان‌ها به مراتب با ارزش‌تر و مهمتر از فوتبال و درآمد‌های ناشی از آن است. با توجه به اینکه فوتبال ایران برخلاف کشور‌های اروپایی، صرفاً هزینه بوده و درآمدی از آن عاید تیم‌ها نمی‌شود، پس بهتر است مسابقات لیگ نوزدهم نیمه تمام به پایان برسد.

وی افزود: باتوجه به نیمه‌تمام ماندن لیگ‌های معتبری همچون کشور‌های فرانسه، آرژانتین و هلند و از سوی دیگر اصرار عجیب متولیان فوتبال ایران برای ادامه‌ی مسابقات، این موضوع در اذهان عمومی تداعی می‌شود که شاید فدراسیون با اسپانسری قرارداد همکاری دارد و به‌خاطر رفع تکلیف و منافع خودش، به ادامه مسابقات در شرایط کرونا اصرار می‌کند.

سهرابی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال باید هزینه‌ی باشگاه‌ها و همچنین سلامت بازیکنان را در اولویت نخست قرار داده و ادامه‌ی مسابقات لیگ نوزدهم را به طور کامل لغو کند و اکثریت باشگاه‌ها نیز طی مکاتباتی، از فدراسیون فوتبال درخواست لغو ادامه مسابقات را داشته‌اند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در خصوص پیشنهاداتش برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، گفت: باتوجه به اینکه بخش عظیمی از فوتبال ایران را تیم‌های لیگ برتری، دسته یکی، دست دومی و. شامل می‌شوند و باشگاه‌ها با هزینه‌های خود چرخ فوتبال ایران را می‌چرخانند، پس تاثیر رأی باشگاه‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال، باید بیش از ۵۰ درصد باشد.

وی مطرح کرد: درخواست ما از دبیر کل فدراسیون فوتبال و کمیته تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال، این است که اکثریت حق رای با باشگاه‌ها باشد. چرا که معتقدیم اینکه باشگاه‌ها برای این فوتبال هزینه کنند؛ ولی رای سایرین در انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال تاثیر بیشتری داشته باشد، بی‌عدالتی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عیبی یوخ!
اینا تا تیم حکومتی پرسپولیس رو دوباره قهرمان نکنن ول کن نیستن که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
چشم کورت رو باز کن ببین با ۱۰ امتیاز بیشتر صد نشینه.زورت نمیرسه مجبوری اینو بگی
ای خدا الان که زمزمه شروع تمرین ها به گوششون رسیده تنشون به لرزه افتاده که دوباره باید قهرمانی پرسپولیس رو ببینند. مگه سازمان لیگ نگفت نظراتتون رو برای خودتون‌نگه دارید. یکم احترام برای خودتون قائل باشید حداقل
بیچاره ها چرا انقدر دست و پا می زنین و خودتون رو کوچیک می کنین .لیگ دوباره شروع میشه و بازم قهرمانی پرسپولیس رو می بینید و جز می گیرید. وقت به اندازه کافی هست غصه نخورید .فعلا که همه چی برگشت به حالت عادی خودش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان