بازدید 12427
۵
بازتاب

تاکید ایتالیایی‌ها برمذاکره استراماچونی با تیم ملی ایران

ممکن است مدیران فدراسیون فوتبال ایران به زودی اقدام به تغییر سرمربی تیم ملی ایران کنند و استراماچونی که در ایران به خصوص بین بازیکنان خیلی محبوب است را به عنوان جانشین اسکوچیچ معرفی کنند.
کد خبر: ۹۷۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 29 April 2020

با وجود تکذیب رسمی فدراسیون فوتبال ایران رسانه‌های ایتالیایی از مذاکره ایران با سرمربی پیشین تیم استقلال خبر می‌دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» نوشت که آندره‌آ استراماچونی ممکن است بار دیگر برای سرمربیگری به ایران بازگردد، اما این بار به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نه یک تیم باشگاهی. پس از پایان ماجراجویی استراماچونی در استقلال، حالا فدراسیون فوتبال ایران با این مربی ایتالیایی تماس گرفته است. گفتگو‌های اولیه بین طرفین رد و بدل شده و مذاکرات در حال حاضر در مراحل اولیه است، اما واقعی و جدی است.

در ادامه این مطلب آمده است: در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال ایران برعهده دراگان اسکوچیچ است. او در اولین آزمون خود باید این تیم را مقابل تیم‌های هنگ‌کنگ و کامبوج در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت کند، اما این بازی‌ها به تعویق افتاده و زمان برگزاری اش هم مشخص نیست. نقطه عطف احتمالی، اما اینجاست که ممکن است مدیران فدراسیون فوتبال ایران به زودی اقدام به تغییر سرمربی تیم ملی ایران کنند و استراماچونی که در ایران به خصوص بین بازیکنان خیلی محبوب است را به عنوان جانشین اسکوچیچ معرفی کنند.

این سایت و چند رسانه دیگر ایتالیایی در حالی به این موضوع پرداخته‌اند که شب گذشته فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی هرگونه مذاکره با استراماچونی را تکذیب و بر ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی تاکید کرد.

تاکید ایتالیایی‌ها برمذاکره استراماچونی با تیم ملی ایران

جانلوکا دی مارتزیو در پایان مدعی شد آندره آ. استراماچونی نامی است که بسیاری از بازیکنان در ایران او را به خوبی می‌شناسند و سیستم ۳-۴-۳ مورد علاقه او در استقلال نتیجه خوبی داده است. این سرمربی ایتالیایی چند ماهی هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت و با کسب نتایج خوب از محبوبیت قابل توجهی در بین فوتبالدوستان ایرانی برخوردار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چقدر این فدراسیون پول داره که هر روز به یک نفر میده؟

این مدیریت اصفهانی ها بر فدراسیون فاجعه هست
یم روده راست توی شیکم این فداسیونی ها نیست
این آدم دفعه قبل هم از این حرفا زده بود و انگار راست هم گفته بود
یک بار گزیده شدیم بس است
اهالی فدراسیون رفتار ها نسنجیده را کنار بگذارید
مبادا چنین اشتباهی کنند
استراماچونی فردی بی اخلاق است و برای همیشه باید از استخدام در ایران منع شود
کی میشه این فدراسیون در دست اصفهانیها در بیاد؟؟؟ امثال دادکان ها را کم داره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان