بازدید 17631

تبلیغات در شرایط کرونا ویروس با ارسال پیامک تبلیغاتی

همیشه ممکن است شرایطی پیش بیاید که کسب و کار شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و درآمد شما به طور قابل توجهی افت پیدا کند. در این شرایط بحرانی که کرونا ویروس بر کسب و کارهای زیادی تاثیر گذاشته است، انتخاب بهترین روش جهت تبلیغات و حفظ مشتریان و افزایش فروش بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۷۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 28 April 2020

تبلیغات در شرایط کرونا ویروس با ارسال پیامک تبلیغاتی

همیشه ممکن است شرایطی پیش بیاید که کسب و کار شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و درآمد شما به طور قابل توجهی افت پیدا کند. شیوع بیماری کرونا مثال واضحی از شرایط بحرانی است که تقریبا همه کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داد. در این شرایط بحرانی که کرونا ویروس بر کسب و کارهای زیادی تاثیر گذاشته است، انتخاب بهترین روش جهت تبلیغات و حفظ مشتریان و افزایش فروش بسیار مهم است. مسلما در شرایط کنونی دیگر کسی به دنبال پخش تراکت و تبلیغات بیلبوردی با هزینه های کلان نیست، بلکه روش های کم هزینه تر مانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. اگر نگران این هستید که خیلی از افراد پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند و پیامک شما را دریافت نمی کنند، باید بگوییم جای نگرانی نیست! با ما همراه باشید تا روش ارسال پیامک به بلک لیست (ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی حتی به شماره های مسدود و بلک لیست) را بررسی کنیم.

ارسال پیام انبوه، ارسال پیامک از طریق اینترنت و یا حتی نرم افزار ارسال پیامک انبوه، سرویسی است که از طریق آن می توانید به تعداد بالایی از مخاطبین و مشتریان خود به طور همزمان پیامک ارسال کنید و در شرایط کرونا ویروس درامد خود را افزایش دهید.

اما نکته مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی این است که چرا بعضی پیامک ها توجه شما را جلب می کند و بعضی از پیامک های تبلیغاتی را هنوز تا انتها نخوانده پاک می کنید؟ در ادامه روش صحیح ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات و رمز موفقیت در تبلیغات پیامکی را توضیح می دهیم.

 

تبلیغات ارزان و کم هزینه در شرایط ویروس کرونا

 

با ارسال پیامک هدفمند مشتریان جدید بدست آورید

با بررسی بهترین روش های تبلیغاتی در دوران کرونا متوجه می شویم که پیامک تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات مزایای بیشتری دارد و هزینه تبلیغات پیامکی بسیار ارزان است.

مزیت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی علاوه بر هزینه کم و در عین حال بازخورد بیشتر، این است که در ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی شما می توانید بازار هدف خود را مشخص کنید و فقط به بازار هدف پیامک هدفمند ارسال کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید. در نتیجه هزینه تبلیغات خود را با ارسال پیامک به افرادی که مخاطب کسب و کار شما نیستند، هدر نمی دهید.

پس ابتدا شناخت دقیقی از مخاطب و بازار هدف خود داشته باشید، به طور مثال آقا هستند یا خانم، در چه بازه سنی قرار دارند و ... . بعد از شناخت درست مخاطب خود می توانید با انتخاب بهترین روش ارسال پیامک انبوه به طور هدفمند پیامک ارسال کنید و بازخورد خوبی دریافت کنید.

روش های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی:

  • ارسال پیامک به تفکیک شهر و محله
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک بر اساس کدپستی
  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک بر اساس دکل BTS
  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره

بعد از انتخاب بهترین روش ارسال اس ام اس انبوه با توجه به نوع کسب و کار خود، توجه به نکات زیر هنگام نگارش متن پیامک تبلیغاتی باعث می شود که پیامک شما توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

  • انتخاب متن پیامک تبلیغاتی مناسب (ساده و روان)
  • انتخاب زمان مناسب جهت ارسال پیام انبوه
  • در نظر گرفتن امتیاز برای مشتری در متن پیامک تبلیغاتی(کوپن تخفیف)

 

انتخاب بهترین پنل اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه

حالا که جامعه هدف خود برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی را مشخص کردید، باید به دنبال خرید سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا همان خرید پنل اس ام اس باشید. باید سامانه پیامکی را خریداری کنید که انواع روش های ارسال پیامک انبوه را داشته باشد. علاوه بر تنوع در روش های ارسال پیام انبوه توجه به مواردی مانند بانک شماره های معتبر و آپدیت شده، پشتیبانی، امکانات سامانه (که ادامه توضیح خواهیم داد) در هنگام خرید پنل اس ام اس حائز اهمیت است. یکی از مهمترین ویژگی های یک پنل اس ام اس حرفه ای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می باشد که با استفاده از این روش شما بتوانید به همه افراد حتی بلک لیست ها و کسانی که پیامک های تبلیغاتی را بسته اند پیامک ارسال کنید.

در حوزه خدمات پیامکی شرکت های محدودی هستند که قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را داشته باشند.

 طبق بررسی های انجام شده توسط ما، شرکت فراز اس ام اس جز بهترین سامانه های پیامکی در زمینه ارسال پیامک انبوه، هم از نظر پشتیبانی و هم از نظر امکانات و خدمات ارائه شده است.

 از آنجایی که پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است، ارسال پیامک از طریق کامپیوتر و یا موبایل امکان پذیر است. همچنین در صورت تمایل می توانید ارسال پیامک با شماره دلخواه و در واقع ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی (با قرار گرفتن عدد 500 قبل از شماره موبایل) نیز در سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

در ادامه برخی از ویژگی های کاربردی پنل اس ام اس فراز اس ام اس را عنوان می کنیم:

  • پشتیبانی 24 ساعته (حتی روز های تعطیل)
  • مشاوره در انتخاب متن پیام و زمان ارسال با توجه به نوع کسب و کار شما
  • قابلیت خرید بانک شماره موبایل به صورت جداگانه
  • ارسال پیامک انبوه به مخاطبین گوشی
  • ارسال پیامک به فایل اکسل
  • ارسال پیامک منحصر به فرد (ارسال پیامک با نام هر فرد)
  • پشتیبانی از انواع روش های ارسال پیامک های انبوه
  • قابلیت دریافت پیامک با ارائه خط اختصاصی رایگان
  • امکان ارسال پیامک با خط ثابت 021
  • ارسال پیامک با شماره موبایل
  • خط خدماتی عمومی و رایگان
  • ارائه گزارشات شفاف

 

ارسال پیامک کد تخفیف به مشتریان و شماره های مسدود

 

بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس پیامک انبوه ارسال کنید

اگر شما قصد خرید پنل پیامکی را ندارید و فقط میخواهید برای یکبار پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید، شرکت فراز اس ام اس ارسال پیامک انبوه شما را انجام می دهد و بعد از ارسال اس ام اس ها، گزارشات ارسال برای شما ارسال می شود. هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی با توجه به تعداد گیرندگان مشخص می شود.

 اما طبق تحقیقات ما اگر قصد استفاده مداوم از سامانه پیام کوتاه را دارید، خرید سامانه پیامک هم از نظر هزینه ها و هم از نظر مدیریت پیامک های ارسالی برای شما به صرفه تر است. با خرید پنل اس ام اس فراز اس ام اس در ابتدا شارژ هدیه برای ارسال پیامک رایگان نیز دریافت می کنید.

 

با ارسال پیامک مشتریان خود را وفادار نگه دارید

با خرید سامانه پیامک این امکان وجود دارد که علاوه بر ارسال پیامک های انبوه با هدف تبلیغات، با ارسال پیامک های تکی به مشتریان خود نیز آن ها را از خدمات و تخفیفات با خبر سازید. با استفاده از ارسال پیامک به مشتریان خود از طریق سامانه پیامک می توانید مشتریان فعلی خود را به مشتریان وفادار و همیشگی تبدیل کنید. تنها کافی است که بانک شماره موبایل مشتریان خود را با روش های مختلف مانند عضویت در خبرنامه پیامکی، اطلاع رسانی فروش های ویژه و ... جمع آوری کنید و در دفترچه تلفن سامانه پیامک خود ذخیره کنید. سامانه پیامک فراز اس ام اس در زمینه ارتباط با مشتری و مشتری مداری نیز با ارائه قابلیت هایی مانند ارسال خودکار پیامک تبریک تولد، یادآوری خودکار بدهی و اقساط، اتصال به نرم افزارهای حسابداری، برگزاری نظرسنجی و مسابقه و قرعه کشی، نوبت دهی و ... پیش رو در زمینه ارائه خدمات برای بازاریابی پیامکی است.

در صورت هرگونه سوال در زمینه ارسال پیامک انبوه و بازاریابی پیامکی می توانید با مراجعه به سایت farazsms.com و یا تماس با شرکت فراز اس ام اس سوالات خود را مطرح کنید.

در هنگام خرید سامانه پیامک فراز اس ام اس  با وارد کردن کد تخفیف tabnak می توانید 10% تخفیف دریافت کنید.

 

با آرزوی رونق تمامی کسب و کارها در دوران کرونا...

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار