بازدید 8413

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در شیراز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 28 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ مرتضی خسروانی در رزمایش کمک مومنانه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به فلسفه تشکیل بسیج اشاره و اضافه کرد: بسیج نهادی مردمی و در راه خدمت به مردم پیشتاز بوده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه بسیج احمدبن موسی(ع)، او با تاکید بر اینکه بسیج تشکیلات مردمی بوده و فلسفه تشکیل آن نیز همین مردمی بودن آن است، ادامه داد: بسیج با توجه به تهدیداتِ متوجه به نظام و مردم شیوه فعالیت و برنامه‌های خود را نیز عوض می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز افزود: همانگونه امام راحل بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدی که در ابتدای پیروزی انقلاب کشور و ملت را متوجه خود کرده بود بسیج را تشکیل داد به همان صورت نیز در حال حاضر بسیج برای مقابله با بیماری کرونا و کمک مومنانه به مردم پیشتاز است.

خسروانی عنوان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس متناسب با آن تهدید شکل گرفت و پس از دفاع مقدس نیزتهدیدات دیگری پیش روی کشور بود که بسیج متناسب با آن تهدیدات آرایش می‌گیرد.

او درباره ورود بسیج به مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: با ورود این ویروس به کشور از همان روزهای اولیه بسیج اعلام آمادگی کرد و با تمام توان و مستمر در حال خدمت رسانی به مردم است.

خسروانی با بیان اینکه در مدت شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه در حد توان کمک‌هایی برای کنترل این بیماری داشته‌ است، عنوان کرد: با تشکیل و راه‌اندازی ۸ کارگاه ماسک توسط بسیجیان سپاه احمد بن موسی(ع) در شیراز توانستیم ۱ میلیون ۲۰۰ هزار ماسک در این کلانشهر توزیع کنیم.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: ۱۸ هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع کرده‌ایم که ۱۵۰۰ بسته آن در این رزمایش بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده از قبل توزیع می‌شود.

خسروانی به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در مبارزه با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: ۴۲ هزار بسته بهداشتی توزیع و ۵۱۰۰ نفرروز در قالب ۲۶تیم خیابان‌ها و محلات را گندزایی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز یادآور شد: ۵۶ گروه جهادی در ۳۵ روز هر روز ۶ تیم ۱۰ نفره در تب سنجی و غربالگری اجرای ماموریت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی