بازدید 7372

رهایی یک جوان از چنگال آدم‌ربایان مسلح

یک جوان ۳۸ ساله ایرانشهری با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ۳ روز اسارت از چنگال آدم ربایان نجات یافت.
کد خبر: ۹۷۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 27 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از سایت پلیس، سرهنگ محمود سعادتی گفت: ساعت ۱۹ سوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام ربایش جوانی ۳۸ ساله در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته از شاهدان عینی حاضر در محل، مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ با سرو صورتی پوشیده و با تهدید سلاح کلاش این جوان را از خودرو پیاده و سپس او را سوار بر خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور حفظ جان فرد ربوده شده بلافاصله پس از اعلام آدم ربایی، طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر و شهرستان های همجوار با همکاری تمامی رده های عملیاتی پلیس به اجرا درآمد و تیمی متشکل از کارآگاهان پر تجربه پلیس آگاهی شهرستان مأمور کشف این پرونده و دستگیری آدم ربایان شدند.

سرهنگ سعادتی عنوان کرد: تلاش پلیس برای رهایی فرد ربوده شده و دستگیری آدم ربایان ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی در کمتر از ۳ روز، محل نگهداری این جوان را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و ضمن دستگیری یکی از عوامل اصلی این آدم ربایی، موفق به آزاد سازی این جوان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به همراه ۲ جفت پلاک مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آدم رباها خاطر نشان کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد انگیزه آدم ربایان از این اقدام اخاذی از خانواده این جوان بوده است.

سرهنگ سعادتی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل این آدم ربایی همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل