بازدید 7822

رانش زمین و تخریب ۲ پل قدیمی در طالقان

فرماندار شهرستان طالقان گفت: پل ورودی طالقان و پل روستای جزن براثر بارندگی شدید روز گذشته ۷ اردیبهشت ۹۹ تخریب شدند اما راه تردد برای مردم باز است.
کد خبر: ۹۷۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 27 April 2020


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام جهانی افزود: در پی بارش باران شدید در طالقان پل روستای جزن به‌طورکلی تخریب و نیمی از پل قدیمی ورودی شهرستان طالقان، استان البرز هم تخریب شد که فقط ستون‌های اصلی این پل به‌جامانده اما راه تردد برای مردم باز است.

جهانی با اشاره به اینکه راه دسترسی برای تردد مردم ایجادشده است، اظهار کرد: همچنین حدود پنج‌خانه در سطح شهرستان دچار آب‌گرفتگی شدند که با کمک نیروهای بسیجی و شهرداری به‌سرعت درصدد رفع مشکل برآمدیم.

وی افزود: رانش سنگین هم در پی بارش شدید باران در شهرستان طالقان اتفاق افتاد و موجب مسدود شدن راه روستای کرود شد.

فرماندار طالقان اضافه کرد: چندین منطقه از شهرستان دچار ریزش سنگ و کوه شده است، این حادثه در تعدادی از روستاهای بالا طالقان و پایین طالقان اتفاق افتاد که این مشکل نیز برطرف و بازگشایی مسیر انجام شد.

وی گفت: صبح امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت هم ریزش کوه در مسیر اصلی طالقان در منطقه چشمکان اتفاق افتاد که علت آن سست شدن خاک براثر بارش‌های شدید باران در روز گذشته بود که توسط راهداران جمع‌آوری شد.

جهانی بیان کرد: سیل هیچ خسارت جانی در شهرستان نداشته است، گزارش‌ها حاکی از بارش باران ۶۰ میلی‌متری باران در این شهرستان حکایت دارد.

فرماندار طالقان افزود: خسارت‌های مربوط به بارندگی و سیلاب توسط کارشناسان در حال بررسی است و بیشتر خسارت‌ها در زمینه اموال عمومی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار