بازدید 2923

ادعای ذبیحی درباره کاهش بدی های تامین اجتماعی

وی افزود: این کاهش بدهی در حالی صورت گرفته است که نه تنها خدمات سازمان تامین اجتماعی کاهش نیافته است بلکه در دو مورد نیز بیش از بودجه مصوب، هزینه شده است.
کد خبر: ۹۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۷ 08 May 2010
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در سال 87، سازمان تامین اجتماعی با هزار میلیارد تومان بدهی روبرو بود که این مبلغ در پایان سال گذشته به 200 میلیارد تومان کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر در یزد، علی ذبیحی با سفر به استان یزد و حضور در جمع کارکنان تامین اجتماعی این ستان اظهار داشت: این کاهش بدهی 800 میلیارد تومانی را می ‌توان شاخص ‌ترین فعالیت سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته ذکر کرد.

وی افزود: این کاهش بدهی در حالی صورت گرفته است که نه تنها خدمات سازمان تامین اجتماعی کاهش نیافته است بلکه در دو مورد نیز بیش از بودجه مصوب، هزینه شده است.

47 میلیارد تومان به حقوق و مزایای کارکنان تامین اجتماعی اختصاص یافت

ذبیحی خاطرنشان کرد: در حالی ‌که در سال 88 سازمان تامین اجتماعی با بحران مالی روبرو بود، حقوق و مزایای کارکنان این سازمان به طور کامل پرداخت شد و مبلغ پرداختی بابت این امر 47 میلیارد تومان بیشتر از بودجه مصوب بوده است.

وی، یکی دیگر از موارد هزینه شده بیش از بودجه مصوب را هزینه در بحث درمان عنوان کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی و هدفگذاری که انجام شده است، سطح کیفی خدمات سازمان تامین اجتماعی ارتقا یافته و دریافت بیمه ‌ای سال گذشته که با هشت درصد افزایش روبرو بوده است، نشان از رضایت مردم از خدمات این سازمان دارد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به قدمت 55 ساله این سازمان، بیمه شهروندان را از مهمترین بحثها و شاخص‌ های تاثیرگذار در جهان عنوان کرد.

30 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

وی ادامه داد: با نگاه ویژه دولت نهم و دولت دهم، در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی بیش از 30 میلیون نفر بیمه شده را زیر چتر حمایتی خود پوشش داده است.

ذبیحی اظهار امیدواری کرد: با توجه ویژه رئیس جمهور، توانمندی‌هایی که در میان مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، بتوانیم با کمک دولت برای بیمه همه ایرانیان بسترسازی کنیم و شاهد زندگی بهتر برای همه مردم و مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی باشیم.

جمیل حق‌ پرست، مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد نیز در این مراسم تعداد بیمه‌ شدگان استان یزد را 213 هزار نفر و بازنشستگان را 32 هزار نفر اعلام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی