بازدید 11271
۳

توئیت ترامپ در انتقاد از فاکس نیوز

رئیس جمهور آمریکا انتقاد شبکه تلویزیونی فاکس نیوز را برنتابید و از این شبکه انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۷۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 27 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود با اشاره به انتقاد فاکس نیوز نوشت: نمی‌دانم چه اتفاقی دارد می‌افتد. آن‌ها (فاکس نیوز) دارند از حرف‌های دموکرات‌ها خوراک می‌گیرند و بدون هیچ تحقیق و تاملی دارند این حرف‌ها را به کار می‌برند. آن‌ها فراموش کردند اخبار سی ان ان جعلی است. ام سی دی ان سی (کامکست) اجازه نخواهد داد، فاکس نیوز حتی یک مقدار کمی در مناظره‌های کم ارزش دموکرات‌ها شرکت کند.

وی افزود: حتی دموکرات‌های چپ تندرو که دموکرات‌های هیچ کاره هستند به حرف فاکس نیوز می‌خندند. هیچ احترامی برای افراد فاکس نیوز قائل نیستند، اما فاکس نیوز تلاش می‌کند به لحاظ سیاسی جور دیگری رفتار کند. آن‌ها پل رایان را در برنامه خود دارند. آن‌ها از سوالات مناظره برای کلاهبرداری هیلاری خرفت و حتی افراد دیگری استفاده می‌کنند که بدتر هستند. کریس والاس فردی نامطلوب برای جمهوریخواهان است و حتی موجب رسوایی ملت است. افرادی که دارند فاکس نیوز می‌بینند خشمگین هستند. آن‌ها الان خواهان جایگزین هستند.

ترامپ: قصد ندارم وزیر بهداشت آمریکا را اخراج کنم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیام توئیتری دیگری، نوشت: گزارش‌ها درباره اینکه من قصد دارم الکس آزار، وزیر بهداشت را اخراج کنم، خبر جعلی است. رسانه‌های انتشاردهنده اطلاعات نادرست، این را می‌دانند؛ اما از روی استیصال به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند. آنان حتی هرگز برای کسب اطلاع تماس نگرفته‌اند. الکس، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
تشویش اذهان عمومی میکنند چرا مثل ایران زندانشون نمیکنید؟
خوب در آمریکا همین است، مقامات انتقاد را بر نمی تابند. لازم است از مقامات ایران یاد بگیرند که همه نوع انتقادی را استقبال میکنند.
دشمن رسانه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست