بازدید 3794

دستگیری سارقان موسسه فیلم سازی

کد خبر: ۹۷۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 25 April 2020

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارقی خبر داد که در تعطیلات نوروزی از یک موسسه فیلم سازی ۲ میلیارد ریال سرقت کرده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت ۴ بعد از ظهر نهم فروردین سال جاری شخصی با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک را در جریان وقوع سرقت از موسسه فیلم سازی خود قرار می‌دهد که پس از حضور ماموران پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه یکم اظهار داشت، ساعت ۲۰:۳۰ هفتم فروردین از دفتر کارم واقع در سعادت آباد خارج و دو روز بعد پس از مراجعه به محل کارم متوجه شدم دفتر شرکت بهم ریخته و برخی اموال موسسه از قبیل: ۳ عدد پاور بانک، وسایل فیلم برداری ازجمله ۲ دستگاه دوبین فیلمبرداری حرفه ای، دستگاه تسویه هوا، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه ماکروفر، البسه‌های مختلف، کلاه گیس‌های مردانه و زنانه، ۳ دستگاه بی سیم واکی تاکی، تعدادی هارد و... به ارزش ۲ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت: پس از ثبت اظهارات مال باخته کارآگاهان برای بدست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت به محل سرقت مراجعه و پس از تحقیقات میدانی، مشخص شد، سرقت توسط ۲ مرد میانسال صورت گرفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ در محل حاضر و در زمان کمتر از ۳۰ دقیقه اموال شاکی را سرقت و متواری شده اند که پس از هماهنگی‌های قضایی مالک خودرو به نام حسن ۴۱ ساله شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد.

وی توضیح داد: حسن در بازجوئی‌های انجام شده اظهار داشت، اینجانب چند ماه پیش خودرو را به دوستم به نام رضا فروخته ام ولی پلاک خودرو هنوز به نام من است، در ادامه رضا نیز به پلیس آگاهی دعوت و در پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار کرد، من راننده تاکسی‌های اینترنتی می‌باشم که در روز سرقت فردی درخواست اسنپ کرد و اینجانب نیز از نشانی اعلامی حاضر و دو مسافر را با اموال همراهشان به آدرس شهرری منتقل کرده ام و از سرقت نیز هیچ اطلاعی ندارم.

سرهنگ شریفی گفت: با سرنخ‌های به دست آمده کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه هر دو سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی هر دو سارق به نام‌های ناصر و بابک را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آن‌ها تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی هر دو متهم به بزه انتسابی اعتراف با دستور قضائی هر دو متهم برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی در اختیار این یگان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار