بازدید 13071
۲

واکنش عجیب نصیرزاده به اتهام تبانی در تیم سابقش

من نمی‌دانم. خطیر وجود ندارد. من همه را می‌شناختم. بنده در این رابطه صحبت نمی‌کنم. ان‌شاالله ابتدا خدمت خودشان (زنوزی) صحبت خواهم کرد و بعدا حرف می‌زنم. هیچ اشکالی ندارد
کد خبر: ۹۷۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 25 April 2020

در پی اتهامات صریح زنوزی، مدیرعامل سابق دو باشگاه تبریزی اظهارات مالک باشگاه تراکتور و ماشین سازی علیه خودش را تایید یا تکذیب نکرد تا ماجرا وارد فاز جالب و تازه ای شود.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده درمورد اظهارات تند محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی علیه او اظهار کرد: هیچ چیز خاصی ندارم که بگویم؛ اشکالی ندارد. بعد‌ها می‌گویم، اما الان صحبتی ندارم. اصلا انتظار نداشتم که ایشان چنین حرف‌هایی را بزند، ولی ایشان فرد قابل احترامی است و ما در بحث مدیریتی با یکدیگر کار کردیم. فکر می‌کنم مشکلات حل خواهد شد، اما درباره این صحبت‌ها هیچ چیز خاصی ندارم که بگویم.

مدیرعامل سابق باشگاه ماشین‌سازی در مورد اینکه زنوزی عنوان کرده مقصر شکست در پرونده‌های فیفا برای تراکتور و ماشین‌سازی، نصیرزاده است گفت: اصلا این موضوعات نیست. در این رابطه هیچ چیز نمی‌گویم و سکوت می‌کنم. اشکالی ندارد، ایشان بزرگ ما هستند و هر چیزی که دوست دارند، می‌توانند بگویند.

واکنش عجیب نصیرزاده به اتهام تبانی در تیم سابقش

نصیرزاده اضافه کرد: آقای زنوزی برای فوتبال آذربایجان زحمت کشیده و به فوتبال ملی خدمت کرده است. اشکالی ندارد، صحبتی ندارم و ایشان فرد قابل احترامی برای من است. بنده سه سال با ایشان کار کردم و صادقانه کارم را انجام دادم. هیچ اشکالی ندارد؛ صحبت‌های شان را خواندم و اصلا مهم نیست. مشکلی نیست و می‌توانند این مسائل را بگویند.

مدیرعامل سابق باشگاه ماشین‌سازی درباره اینکه علی خطیر را به زنوزی معرفی کرده است، گفت: من نمی‌دانم. خطیر وجود ندارد. من همه را می‌شناختم. بنده در این رابطه صحبت نمی‌کنم. ان‌شاالله ابتدا خدمت خودشان (زنوزی) صحبت خواهم کرد و بعدا حرف می‌زنم. زنوزی مرد بزرگی است که به فوتبال ملی و آذربایجان خدمت کرده، اما انتظار چنین صحبت‌هایی را نداشتم. باز هم می‌گویم هیچ اشکالی ندارد و ان‌شاالله با خودشان صحبت می‌کنم تا مشکل حل شود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علاقه‌ای به رسانه‌ای نکردن این موضوع دارد، عنوان کرد: موضوع خاصی نیست و جواب خاصی ندارم که به ایشان بگویم. ایشان بزرگ ما هستند و اشکالی ندارد. اصلا این موضوع را تایید یا تکذیب نمی‌کنم، چون باید با خودشان حرف بزنم. فعلا نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقای نصیرزاده سابقه شما معلوم است
چرا تیتر زده اید «« واکنش عجیب »» انتظار داشتید که ایشان عجولانه پاسخی میدادند و می‌شد دعوای زرگری ! و مایه جنجال رسانه ای در این دوره کرونائی!!
پاسخ ایشان نه تنها عجیب نبوده بلکه بسیار خردمندانه و هوشمندانه آنهم شایسته شخصیت خودشان بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی