بازدید 4024
مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین خبرداد:

آغاز دور جدید جشنواره های باشگاه مشتریان ایران زمین از ششم اردیبهشت 99

دور پنجم باشگاه مشتریان بانک ایران زمین که محاسبه امتیازهای آن برای مشتریان از ابتدای فروردین 1399 آغاز شده است، از روز شنبه ششم اردیبهشت با جشنواره ضیافت که با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه‌ی خدمات متناسب با علایق ایشان طراحی شده، رسما آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۳ 24 April 2020

آغاز دور جدید جشنواره های باشگاه مشتریان ایران زمین از ششم اردیبهشت 99

مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در گفتگویی کوتاه در خصوص استمرار فعالیت‌های باشگاه مشتریان این بانک در سال جدید اظهار داشت: دور پنجم باشگاه مشتریان بانک ایران زمین که محاسبه امتیازهای آن برای مشتریان از ابتدای فروردین 1399 آغاز شده است، از روز شنبه ششم اردیبهشت با جشنواره ضیافت که با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه‌ی خدمات متناسب با علایق ایشان طراحی شده، رسما آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، فرید جهانبخش با اشاره به رویکرد باشگاه مشتریان این بانک به بانکداری دیجیتال گفت: یکی از ارکان پیاده‌سازی و اجرای بانکداری دیجیتال، حرکت از محصول محوری به مشتری محوری است و نیازهای مشتریان و دیدگاه‌های آنها در تولید محصولات و ارائه‌ی خدمات بانکی نقش کلیدی ایفا می‌کند. یک تعریف ساده اما عمیق از بانکداری دیجیتال، بانکداری است که مشتریان وفادار دارد و لذا باشگاه مشتریان نقش کلیدی را در این امر بعهده خواهد داشت.
وی با اشاره به توسعه ی خدمات مورد نیاز مشتریان که قرار است از طریق باشگاه به مشتریان بانک ایران زمین ارائه شود، گفت: باشگاه مشتریان با بهره‌گیری از خدمات همه ارکان بانک و همچنین پتانسیل‌های موجود در شرکت‌های خانواده بزرگ بانک ایران زمین، بر آن است تا طیفی وسیع از خدمات را متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتریان ارائه کند. همچنین در تعامل با تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات غیربانکی در کشور هم به توسعه‌ی سبد محصولات مورد نیاز مشتریان خواهد پرداخت و هم در توسعه تولید محصولات و خدمات شرکت‌های فعال در بازار کسب‌ و‌کار کشور، همکاری خواهد کرد.
جهان بخش در پایان در خصوص نحوه ارائه خدمات در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، افزود: خوشبختانه بانک ایران زمین به طیف وسیعی از مشتریان با ویژگی‌ها و خواسته‌های متفاوت خدمت می‌کند و برای بهتر شدن ارائه‌ی خدمات، خوشه‌بندی مشتریان انجام شده و متناسب با هر خوشه، خدمات درخور و شایسته در تعامل با مشتریان تعریف، پیاده‌سازی و ارائه خواهد شد.
دور پنجم باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در سال 1399 که جمع آوری و محاسبه امتیازهای آن از ابتدای سال جاری آغاز شده است، از روز شنبه ششم اردیبهشت آغاز می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان