بازدید 5090
۲

کشف ۲ میلیارد اقلام بهداشتی احتکار شده در پایتخت

کد خبر: ۹۷۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 23 April 2020

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف انواع اقلام بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال از یک انبار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار منزل شخصی اش در حوالی خیابان نجات الهی مقادیر فراوانی اقلام بهداشتی سلامت محور جمع آوری و دپو کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انباری وی اخد شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی دوم اردیبهشت ماه تیمی از مأموران برای دستگیری متهم به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند با دستگیری این فرد محتکر مقادیر فراوان اقلام بهداشتی سلامت محور از قبیل: ۹ هزار ماسک N۹۵، ۶ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده، ۳۰ هزار دستکش لاتکس و یک هزار و ۸۰۰ پک بهداشتی کشف کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه کلیه اموال کشف شده به نماینده سازمان غذا و دارو تحویل داده شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال براورد و متهم پس از تحقیقات اولیه و اعتراف به جرم ارتکابی به دادسرای جرایم پزشکی و دارویی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هی کشف میکنید ولی باز هم مردم دستکش وماسک ودیگر اقلام گیرشون نمی اید ........کجا میرن این اجناس ...........
با این کشفیات شما میشد یه دنیا را پوشش داد ........پس کجا میرن این اجناس .......چرا در هیچ جایی نمیشود تهیه کرد .......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل