بازدید 9356
۱

بایدن: زمین دیگر تحمل ترامپ را ندارد

جو بایدن نامزد دموکرات و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت که زمین نمی تواند چهار سال دیگر ترامپ را تحمل کند.
کد خبر: ۹۷۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 23 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، وی در حساب شخصی توئیتر خود با انتشار پیامی اینگونه از عملکردهای چهار ساله ریاست جمهوری ترامپ انتقاد کرد.

بایدن همچنین در واکنش به حمایت ۸۰ دانشمند از جمله کارشناسان برجسته هواشناسی از خودش، نوشت: برخلاف رئیس جمهوری فعلی، من همیشه علم را به افسانه ترجیح می‌دهم.

روز گذشته در آستانه پنجاهمین سالگرد روز زمین، بیش از ۸۰ دانشمند آمریکایی در نامه‌ای حمایت خود را از بایدن ابراز کردند. آنها در این نامه اعلام کردند: ما مطمئن هستیم که بر خلاف ترامپ، بایدن به پیشروان جامعه علمی و کارشناسان حوزه سلامت برای مقابله با بحران‌های موجود آب‌ وهوایی و دیگر تهدیدهای زیست محیطی احترام گذاشته و با آنها همکاری می کند.

بایدن بتازگی از گسترش برنامه‌های خود در مسائل آب و هوایی در کمپین‌های انتخاباتی خبر داده است.

از دیرباز گروه‌های فشار در ایالات متحده و طرفداران محیط زیست حامی حزب دموکرات بوده‌اند و این بار هم تمام قد در حمایت از بایدن ایستاده‌اند.

این نامزد دموکرات اهل پنسیلوانیا در کارزار انتخابات مقدماتی درون حزبی توانست پیش از فراگیر شدن ویروس کرونا در آمریکا که منجر به لغو برگزاری انتخابات درون حزبی شده بود، از حد نصاب یکهزار و ۹۹۱ رای «هیات نمایندگان»، یکهزار و ۲۹۳ آراء را به دست آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
جو بایدن پیر و فر توت است باید یک ادم جوان و چابک بیاید. ترامپ این را زمین می زند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار