بازدید 6067

تهدید محمود عباس به لغو تمامی موافقنامه‌ها

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: در صورتی که اسرائیل الحاق هر بخشی از کرانه باختری را به خاک خود اعلام کند، این تشکیلات نیز تمامی موافقنامه ها و تفاهمنامه های امضا شده با اسرائیل و آمریکا را لغو خواهد کرد.
کد خبر: ۹۷۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 23 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، محمود عباس روز چهارشنبه گفت: به زودی تصمیم ها و اقدامات ضروری را برای حفظ حقوق و صیانت از اصول ثابت ملی خود اتخاذ خواهیم کرد و در این باره به تمامی طرف های ذیربط بین المللی از جمله دولت های آمریکا و اسرائیل اعلام کرده ایم که در صورت الحاق هر بخشی از سرزمین مان به اسرائیل، دست بسته نخواهیم ماند.

وی افزود: کسی خیال نکند که می تواند از موضوع درگیر بودن جهانیان به بحران کرونا که ما نیز با آن روبه رو هستیم، سوء استفاده کند. زیرا ما در کمین کسانی هستیم که فکر می کنند می توانند حقوق ما را بازیچه قرار دهند و تصمیم ملی و ثابت مان برای ایجاد کشور آزاد و مستقل به پایتختی قدس شرقی را نادیده بگیرند.

مقام‌های رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر و در مناسبت‌های مختلف اعلام کردند که درصدد الحاق مناطق وسیعی از خاک کرانه باختری به اسرائیل هستند.

سازمان آزادیبخش فلسطین اوایل ماه آوریل اعلام کرد، در حالی که جهان درگیر بحران کروناست، آمریکا و رژیم اسرائیل در آستانه توافق در خصوص نقشه مناطق کرانه باختری برای الحاق به رژیم صهیونیستی هستند.

دفتر جمعیت حقوقی "عیر عمیم" مخالف رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرده بود که دولت اسرائیل با حمایت "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا از شیوع کرونا سوء استفاده کرده و در میان بی تفاوتی محلی و بین‌المللی نسبت به این موضوع در حال آماده سازی روند الحاق خاک فلسطین به اسرائیل هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان