بازدید 10086

ابوترابی: گرانی‌ها مردم را کلافه کرده است

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که گرانی‌ها مردم را کلافه کرده است.
کد خبر: ۹۷۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 22 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: در حال حاضر کرونا ویروس تمام کشورها را تحت تاثیر قرار داده رشد جهانی را کند کرده و به تبع به کشور ما نیز میلیاردها هزار تومان ضرر وارد کرده است که البته در این میان یک وحدت و همدلی به دلیل دستور مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح به وجود آمد.

وی با بیان این که مردم به میدان آمده و تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرده‌اند؛ به طوری که ظرف کمتر از دو ماه تولید ماسک به هشت برابر رسید افزود: در تولید کیت تشخیص کرونا به خودکفایی حتی به صادرات رسیدیم. در دستگاه مهم آی سی یو به خودکفایی رسیدیم و این بار هم در موضوع کرونا ویروس مانند جنگ تحمیلی که یکی با مال خود و یکی با پشت جبهه و یکی در خط مقدم جانفشانی کردند به خدمت پرداختند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در طلیعه سال 99 شعار سال یعنی جهش تولید در مقابل بیماری کرونا با نقش آفرینی مردم ظرف کمتر از دو ماه محقق شد. این موضوع نشان داد پس اگر به مردم میدان داده شود و موانع را از سر راه تولید کنندگان برداریم می‌توانیم در کشور جهش تولید داشته باشیم. ما می‌توانیم امسال که به واسطه کاهش قیمت نفت خام و احتمال عدم تحقق مالیات‌ها سال سختی را به فرصت تبدیل کنیم چرا که تنها نسخه شفابخش همین شعار سال یعنی جهش تولید است. به همین دلیل دولت باید موانع را از جلوی پای تولید کننده بردارد.

وی در پایان اضافه کرد: عدم توجه به قوانین مجلس یک دیگر از موضوعات مورد توجه است. موضوع هم ترازی حقوق بازنشستگان و تامین اجتماعی در سال 98 و افزایش حقوق در سال پیش که باید به صورت پلکانی انجام می‌شد یکی از همین موضوعات است یعنی افرادی با درآمد بالاتر باید افزایش کمتری می‌داشتند و افراد با حقوق کمتر افزایش بیشتر برای دولت عکس آن را انجام داد. گرانی بدون نظارت مردم را کلافه کرده است دولت دست روی دست گذاشته و اقدامی نمی‌کند. اشتباهات بسیار بزرگ در تفسیر قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان باعث شد که علیرغم امید جوانان به بازنشسته شدن بسیاری از کارمندان این امید به ناامیدی تبدیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۲
کدوم گرانی ! از طرف مردم صحبت نکنید مردم خیلی هم راضی هستند و وضع معیشت و مسکن هم بسیار خوب هست شایعه سازی بنفع دشمن نکنید و تشویش اذهان عمومی هم نکنید لطفا
آقايان نماينده اگر گراني ها مردم را كلافه كرده مگر شما مسئول نيستيد خوب برويد و درستش كنيد . بالاخره مردم شما را به عنوان نماينده براي حل مشكلات انتخاب كردن.
دولت ایران به چه دلیلی به میلیونها مرفه بی درد صدقه(یارانه نقدی) می دهد؟ 45 هزار تومان صدقه دادن به ثروتمندان بی وجدانی که یک متر خانه آنها 40 ، 50 میلیون تومان ارزش دارد ؛ چه می باشد و سماجت غیر عقلایی دولتمردان برای ادامه این وضعیت چه علتی دارد؟
از کجا فهمیدی؟؟؟
اصلا گراني وجود ندارد الان به جرم تشويش اذهان عمومي مي گيرندت. تورم 42 درصد البته بخوانيد 150 درصدي سال گذشته و افزايش 15 الي 20 درصدي حقوق کارگران و کارمندان بقيه اش را بايد يا دزدي کنند يا شبانه روز مسافرکشي. اختلاس و رانت و چپاول از بيت المال و جيب ملت هم براي قدرتمندان و وابستگانش هست
چهارشنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۵:۱۰
اسکناس دلار ۱۶۳۰۰
حواله دلار ۱۶۷۰۰
سکه ۶۵۰۰۰۰۰
کلافه نکرده بیچاره کرده.
گرانیو کروناو محدودیتها کلافمون حکرده . افسردمون کرده . بداخلاقمون کرده..وقتی به منابع کشور نگاه میکنیم ، علت تحریم هامونو نگاه میکنیم میپرسیم تک تک ما چرا تحریم باشیم؟ چرا و چرا و چرا؟ جرا وقتی اقتصاد نداریم سنگ حمایت از ملتهای دیگر رو به سینه میزنیم؟ چرا بجای حمایت از چندتا کشور پر ابهت داریم از بدبخت و بیچاره ها حمایت میکنیم؟ من برم با دو تا پولدار نشست و برخواست داشته باشم خودم هم بالا کشیده میشم. اما اگر با بیچاره ها نشست وبرخواست داشته باشیم، خودمو بالاترازاونها میبینم و خودم هم کمکم به وضع اونها دچار میشم.
واقعا خودت کشف کردی؟
اقا عدس قبل عيد ده هزار تومان بود حالا شده 21 هزار تومان لپه 26 هزار تومان گراني همراه با بيكاری قشر ضعيف
مگه شماها درکی هم از گرانی دارید که حرف می‌زنید
اقای نماینده شوخی میفرمائید کدام گرونی
مملکتی که مدیان و مسولین حقوق انچنانی بگیرند گرانی معنی ندارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل